Za „Najlepszą Inicjatywę Marketingową Roku” w ocenie Kapituły uznany został tegoroczny trzeci bieg 10 km Szpot Swarzędz wraz z towarzyszącym temu wydarzeniu przesłaniem pozasportowym.
Tuż po odbiorze wyróżnienia, co miało miejsce podczas uroczystej gali, Ireneusz Szpot – prezes zarządu Szpot Sp. z o.o. poznańsko - swarzędzkiego dealera powiedział:
„Dane mi było przeżywać podczas ubiegłorocznego Kongresu chwile satysfakcji, bowiem nasze działania z roku 2012 spowodowały nominowanie projektu pomocy w leczeniu 5-letniej Marysi do grona projektów pretendujących do miana najlepszego. To jednak nieco mniejsze emocje niż ogłoszenie w obecności niemal wszystkich największych dealerów samochodowych w Polsce, iż to nasz tegoroczny projekt – „3.bieg 10 km Szpot Swarzędz” jest najlepszym w kategorii „Najlepsza Inicjatywa Marketingowa” w kraju.
Wzruszenie, radość, entuzjazm - wszystko razem. Nie byłoby jednak i tego wydarzenia i tej prestiżowej nagrody bez współpracy z naszymi partnerami, bez odzewu na hasło pomocy małej Nikoli ze strony 3 tys. uczestników naszego biegu. Wszystkim bez wyjątku składam najserdeczniejsze podziękowania i mam nadzieję, że nasza pomoc, szczególnie dzieciom walczącym z ciężkimi chorobami, będzie trwała latami. Tak, jak przez wiele, wiele lat będziemy zapraszali - zawsze w drugą niedzielę maja - na kolejne biegi 10 km Szpot Swarzędz” – dodał Ireneusz Szpot.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?