Alfa Romeo Giulia zawitała do Poznania

Piotr Robakowski
Alfa Romeo Giulia trafiła do salonow sprzedaży Piotr Robakowski
Nowy i długo zapowiadany model włoskiego producenta pojawił się w salonie firmy Pol-Car. Najtańszy wersja tej czterodrzwiowej limuzyny to wydatek blisko 140 tys. złotych.

- Poprzednik, czyli model 159 zszedł z produkcji w 2012 roku. Przez cztery lata czekaliśmy, podobnie jak nasi klienci na nowy model – mówi Sebastian Magolan, doradcza handlowy z salonu Alfa Romeo w Poznaniu. - Model 159 do końca sprzedawał się bardzo dobrze. Liczymy, że nowa Giulia okaże się rynkowym sukcesem – dodaje.

Wraz z pojawieniem się modelu Giulia, włoska Alfa Romeo powraca do grona producentów oferujących luksusową limuzynę klasy premium. Ostatnie lata były dla tej firmy trudne, gdyż małe i wciąż dostępne modele nie przyciągały do salonów sprzedaży dużej grupy klientów. Pojazdy tej marki stanowią ciekawą alternatywę dla niemieckich, francuskich i japońskich samochodów. Pojazdy wyróżniają się ciekawą i sportową linią nadwozia, ale od lat wiadomo że klientami są pasjonaci i miłośnicy tej marki. Wraz z pojawieniem się modelu Giulia, Alfa Romeo liczy na nowych klientów, którzy zechcą przesiąść się z Mercedesa, Audi czy BMW do tego właśnie auta. - Od kilku miesięcy mamy zapytania i telefony od klientów zainteresowanych zakupem modelu Giulia. Wszyscy czekali jednak na pojawienie się modelu w salonie, by mogli go zobaczyć i sprawdzić podczas jazdy testowej – mówi Sebastian Magolan.

Alfa Romeo Giulia w najtańszej wersji której cena to 139 tys. złotych wyposażona jest wysokoprężny silnik o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM, współpracujący z sześciostopniową manualną przekładnią biegów. W ofercie jest także mocniejszy Diesel o mocy 180 KM, jak również automatyczna, ośmiostopniowa skrzynia biegów. Pojazd prezentowany w poznańskim salonie Alfy Romeo kosztuje ponad 190 tys. złotych. W gamie jest także benzynowy, sześciocylindrowy silnik 2.9 litra, który przy wykorzystaniu biturbo osiąga moc 510 KM. Model ten kosztuje jednak blisko 360 tys. złotych.

Wideo

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gulietta 170 KM driver

Fajne auto ale bez wielkiego wow nawet dla osoby lubiącej markę. Jak znormalizują ceny, przez co rozumiem cenę 100 tysięcy brutto za wersję flotową podstawowej wersji benzynowej, czyli tyle ile kosztuje BMW flotowe i samochód nie okaże się niewypałem technicznym (na co są nadzieje, bo Gulietta i Mito całkiem dobrze się spisują, ze 159 też chyba nie było dramatu) tudzież niesprzedawalnym towarem (to ciężko ocenić, może się nie sprzedać włoszka za 200 k w przyzwoitej wersji) który pogrzebie fikuśną markę Alfa Romeo (którą naprawdę bardzo lubię, takie Ferrari dla ludu) - biorę jak tylko mi się skończy leasing. W przeciwnym razie idę do konkurencji po sprawdzonego Niemca i sąsiadowi z zazdrości wątroba skiśnie przynajmniej, bo Alfą się nie zaimponuje Polakom, tu się liczy german style, najlepiej 4 kółeczka na masce, nie ważne że nastoletnie, bite i kosztują 20 tysięcy.

z
zorro2

Ja mam A4 i przyjechałem do salonu z miarką, sam mierzyłem i sprawdzałem, bo w prasie są czasem sprzeczne info. Z przodu jest Alfa szersza o 2 cm od A4, tył jest taki sam. Muszę obejrzeć otwór w bagażniku, bo to jest ważniejsze niż pojemność. W Audi A4 bagażnik w sedanie jest duży , ale nic do niego nie wsadzicie. CIekawy będzie benzyna 2.0 , tylko cena mogła być z 15 tys niższa.

W
Wd

Komentarze są na sucho, ja jechałem i potwierdzam dla grubaska nie ma w nim miejsca musi brać co innego, alfy są tylko dla ludzi z jajem, czuciem drogi i na pewnym poziomie estetyki. Niektórzy zawsze kupią niemca bo to pewne i przestronne no i wiadomo że gospodarny bo nie straci -po prostu mądrala od razu widać na szosie że kiepska pracuje.

G
Geronimo81

Niestety to prawda, auto jest piękne ale cena zbyt wysoka dla zwykłych zjadaczy chleba, a bogatsi klienci i tak wybiora sprawdzone Audi i BMW, Włosi sami sie załatwili pojemnoscia silnika wyższą od 2.0 co przekłada sie na kosmiczną akcyze , a co za tym idzie prawie 20% wyższą cene:( i jeśli nie wprowadza silnika 1.9 jtdm to nie ma szans na dobrą sprzedaż. Osobiscie jestem wielkim fanem tej marki i życze im jak najlepiej , ale sami sobie zrobili problem stawiajac na bazowy silnik 2,2

C
Clex

Dwa lata?
Nie ma takich. 3 lata to w praktyce najkrótszy okres leasingu.

C
Clex

Tacy kierowcy raczej sobie kupią coś z marek premium a nie z marki która do premium co najwyżej aspiruje.
A jeśli chodzi o napęd na 4 koła to każda marka premium ma takie modele. Akurat z audi trafiłeś kula w płot. Quattro zostało w dużej mierze wypromowanie przez audi.
Poza tym napęd na 4 koła ma mazda, opel, subaru a nawet skoda.

M
M

Ale zdajesz sobie sprawę, ze niektórzy już zygaja na widok A4 bo sie tak opatrzyło, poza tym Giulia ma napęd na tył, a a4 przód.

Są ludzie dla ktorych 190tys to nie są ogromne pieniądze i nie bedą jeździć nowym autem dłużej i tak niż 2-3 lata

C
Clex

I byłem zainteresowany kupnem tego auta. Do czasu aż do niego nie wsiadałem. Jedno kolano oparte o bardzo szeroki tunel środkowy a drugie o podłokietnik. KIEROWCA MA WIECEJ MIEJSCA W MINI. jesli to auto w polcar wyceniono na 190 tys to sprzedaż będzie zerowa. Jakość wykończenia gorsza niż w passat ie high line, a passat to nie jest premium. Za 190 tys ,oznacza kupić przyzwoite a4 czy bmw3 w których siedzi się o niebo wygodniej i są to prawdziwe premium.
Jeśli chodzi o zawieszenie, to z tego co sobie przypominam poprzednie Alfy jakoś szczególnie jakością się nie wyróżnialy, chyba że na minus. A kilka silników to były totalne wpadki.
Na premium trzeba sobie zapracować, jeśli alfa nie będzie tańsza 20% niż bmw to nie wyjdzie poza markę niszowe, jak obecnie.
Giulietty sprzedaje śladowe ilości, bo nie ma żadnego powodu aby to auto kupić zamiast np golfa. Jeśli giulia ma kosztować tyle co bmw3 to kupią ja tylko dilerzy alfy jako auta demo.

F
FDFB

MAM DWA PYTANIA: Ile oleju silnikowego zużywa twoje audi na 100 km? Co ile wymieniasz zawieszenie?

c
clex

spodziewana sprzedaż zero sztuk. za te pieniądze można kupić dobrze wyposażone a4. Giulia może i jest dobrym samochodem. Może. Czy jest okaże się za 5-6 lat. BMW czy Audi są dobrymi samochodami. to wiemy teraz.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3