Jakie działania zostały zrealizowane?
- billboardy w Poznaniu z hasłem imprezy;
- konferencja prasowa na Starym Rynku;
- ustawienie kontenera na Starym Rynku, w którym mieściła się kuchnia IKEA, gdzie można było przetestować rozwiązania do segregacji odpadów;
- organizacja warsztatów dla najmłodszych.
Kto był odbiorcą inicjatywy?
Wszyscy mieszkańcy Poznania oraz turyści, którzy w dniach 10-30 czerwca odwiedzili Stary Rynek w Poznaniu
Ile osób zaangażowało się w realizację inicjatywy?
pracownicy działu marketingu oraz partnerzy Miasto Poznań i GOAP
Jakie korzyści odniosła firma i społeczność lokalna?
Korzyści dla firmy:
- pozycjonowanie firmy jako ekologicznej, która proponuje funkcjonalne rozwiązania do segregacji odpadów;
- zwiększenie sprzedaży pojemników Rationell o ok. 700%.
Korzyści dla społeczności:
- budowa ekologicznej świadomości wśród mieszkańców;
- nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami.
JAK GŁOSOWAĆ?
Aby zagłosować na wybraną kandydaturę do tytułu "ASA Odpowiedzialnego Biznesu 2013", należy wysłać SMS pod numer 72355 o treści: ASY.X, gdzie X oznacza numer kandydatury. Każdy czytelnik i internauta, może oddać dowolną ilość głosów jeśli uważa, że wskazana przez niego nominacja, na takie poparcie zasłużyła. Wygra ta akcja, która uzyska największą liczbę głosów czytelników i internautów Głosu Wielkopolskiego.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?