Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

As odpowiedzialnego biznesu w internecie

Mateusz Pilarczyk
68 inicjatyw finalnie zostało zgłoszonych w plebiscycie "As Odpowiedzialnego Biznesu". CSR-owe projekty wielkopolskich firm walczą o tytuł "Asa" w kilku kategoriach. Jedną z nich jest "As internautów". W sieci już od kilku dni na stronie www.gloswielkopolski.pl można głosować na najlepsze projekty spełniające zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.

Opisy wszystkich inicjatyw można przeglądać pod adresem www.gloswielkopolski.pl/naszeakcje/asbiznesu. Większość z nich opublikowaliśmy też w piątkowym wydaniu "Głosu Wielkopolskiego". Kilka firm przesłało jednak formularze już po zamknięciu numeru. Stąd dziś w ramce prezentujemy listę dziewięciu kolejnych projektów, które walczą w tegorocznej edycji "Asa Odpowiedzialnego Biznesu".

- Bez nadmiernej przesady mogę powiedzieć, że zgłoszone do plebiscytu inicjatywy cechuje coraz większa finezja i pomysłowość, a firmy zaczynają doceniać, że efekt podejmowanych działań jest większy, kiedy robi się to wspólnie. Stąd dużo przykładów inicjatyw realizowanych w partnerstwie - mówi Mirosława Bromber, koordynatorka projektu "As Biznesu" w Wielkopolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej.

Druga edycja plebiscytu została przygotowana przez Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP i Wielkopolską Izbę Przemysłowo-Handlową. Honorowy patronat nad całym przedsięwzięciem objął marszałek wielkopolski Marek Woźniak, a partnerem wyborów jest "Głos Wielkopolski".

Po niecałym tygodniu głosowania w internetowej części plebiscytu prowadzi Grupa Allegro z 50 procentem wszystkich głosów oddanych w plebiscycie. Doceniona została akcja "Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie". Inicjatywa ta promowała jazdę na rowerze oraz zdrowy i ekologiczny styl życia.

Allegro okupuje też trzecią pozycję z 6 procentami głosów oddanymi na inicjatywę "Nie bądź burak - jedz warzywa". Pozycja ta może się wkrótce zmienić, bo "Żłobek pod zielonym jamniczkiem" firmy Solaris Bus&Coach ma tylko o 2 procent mniej głosów.
Drugą pozycję z 13 procentami SMS-ów zajmuje spółka inCLICK z kampanią społeczną "Nie robię tego za darmo". Miała ona na celu ustalenie standardów bezpłatnych praktyk i staży dla młodych ludzi.

Jak zagłosować w plebiscycie?
Wystarczy wysłać SMS-a pod numer 72355 o treści: ASY.X, gdzie X oznacza numer kandydatury, na którą głosujemy. Można wysłać dowolną liczbę SMS-ów na dowolną liczbę kandydatów, jeśli uważamy, że wskazana przez niego nominacja na takie poparcie zasłużyła. Wygra ta inicjatywa, która uzyska największą liczbę głosów czytelników i internautów "Głosu Wielkopolskiego". Koszt jednego SMS-a to 2,46 zł z VAT.
Wszystkie inicjatywy CSR zgłoszone przez firmy z Wielkopolski do "Asów Odpowiedzialnego Biznesu" można zobaczyć pod adresem www.gloswielkopolski.pl/naszeakcje/asbiznesu. Tam też publikujemy wyniki głosowania internautów, które są na bieżąco aktualizowane. Zgłoszenia, które nadeszły po zamknięciu wydania gazety, przedstawimy w kolejnych numerach.
Rywalizacja potrwa do północy 22 listopada. Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach nastąpi 27 listopada na uroczystej gali, która odbędzie się w poznańskim City Parku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski