Awaria systemów bankowych w ING Banku Śląskim. Klienci mieli problem z płatnościami kartą, dostępem do bankowości internetowej i mobilnej

Bogna Kisiel
Bogna Kisiel
Zaktualizowano 
Maciej Jeziorek
W związku z awarią systemów bankowych klienci ING Banku Śląskiego w piątek (13 września) mieli problem z płatnościami kartą i BLIK-iem, dostępem do bankowości internetowej, działaniem aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych i firm, wypłatami z bankomatów. Bank rozwiązał już problem.

ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej zamieścił komunikat. W piątek nastąpiła awaria systemów bankowych.

Awaria ma wpływ na:

  • • Bankowośc internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych - działają w podstawowym zakresie, można sprawdzać stany kont i wykonywać przelewy
  • • Bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych - występują utrudnienia w dostępie i korzystaniu
  • • Płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów - mogą występować utrudnienia
  • • Płatności i wypłaty kodami BLIK - mogą występować utrudnienia
  • • Płatności za zakupy internetowe poprzez "Płać z ING" i kodami BLIK - chwilowo są niemożliwe
  • • Dostępność bankowych infolinii - z powodu awarii dostajemy ogromną ilość telefonów, nie wszystkie jesteśmy w stanie odbierać

Bank zapewnia, że cały czas pracuje nad rozwiązaniem problemu. - Jeśli się uda, postaramy się przywrócić wszystkie usługi banku przed godziną 11 – deklarują przedstawiciele ING Banku Śląskiego.

Aktualizacja godzina 11.45
Bank uprzedza, że mogą jeszcze występować problemy z wykonywaniem przelewów bezpośrednich i wyświetlaniem historii transakcji. - Z powodu dużej ilości pytań w sprawie awarii wciąż jest trudno się do nas dodzwonić, pracujemy również nad przywróceniem czatu - informuje na stronie internetowej ING Bank Śląski.

ZOBACZ TEŻ:

Pensja minimalna w 2020 roku wyniesie 2600 zł brutto? Zobacz...

Sprawdź też:

polecane: FLESZ: Zmiany w logowaniu na konto. Uwaga na oszustów

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3