Można reklamować mandat za brak biletu
Problem z systemem PEKA wystąpił w poniedziałek, w niektórych przypadkach, z powodu awarii, niemożliwe było przetransferowanie biletów kupionych przez internet.
Rafał Wąsowicz z Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu przekazuje, że osoba, która miała wykupiony, ale z powodu awarii, nie przetransferowany bilet, może wnieść o reklamację. Jeśli analiza reklamacji potwierdzi, że bilet był zakupiony w czasie awarii, a nie przed nią, reklamacja będzie uwzględniana.
Reklamację można złożyć pisemnie na adres: Biuro Obsługi Klienta ZTM, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]. lub po zalogowaniu się na indywidualne konto klienta.
Od 30 do 31 maja kontrolerzy wystawili w sumie 363 dodatkowe opłaty za brak biletu, choć jak zapewnia ZTM, nie wszystkie wystawione wezwania do zapłaty związane są z awarią systemu. Ta liczba będzie znana dopiero po rozpatrzeniu ewentualnych reklamacji. Liczba wystawionych w tym okresie opłat dodatkowych była porównywalna z okresem sprzed awarii.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?