Bankowość elektroniczna: Kolejne ataki na BZ WBK

MIPZaktualizowano 
Około 17 tys. klientów Banku Zachodniego WBK z niedzieli na poniedziałek otrzymało e-maile z prośbą: "Uaktywnij konto BZ WBK 24" . Jednak wiadomość nie była wysłana przez bank tylko przez osoby wyłudzające dane osobowe użytkowników bankowości elektronicznej.

Podejrzenia mogło wzbudzić brak polskich znaków w wiadomości oraz niewiarygodny adres nadawcy. To już kolejna próba tzw. phishingu zastosowanego wobec klientów BZ WBK. Na szczęście większość osób posiadających rachunek w WBK nie odpowiada na tego typu wiadomości. Banki nigdy nie wysyłają e-maili z prośbą o podanie danych dotyczących konta.

polecane: 60 Sekund Biznesu: Niemcy najważniejszym partnerem handlowym.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3