Bosch, Boticelli i Renoir projektują dla młodej polskiej marki odzieżowej

Redakcja

Wideo

Zobacz galerię (4 zdjęcia)
Modowy biznes wymaga talentu, ogromu ciężkiej pracy i pokładów czasu, ale to wciąż może być za mało. By odnieść sukces trzeba jeszcze zostać zauważonym, a do tego potrzeba elementu, który nas wyróżni. Doskonale rozumieją to także młodzi polscy projektanci. Jaki jest ich pomysł na siebie?

Najważniejsze to pozostać w zgodzie ze swoją wizją

Marzeniem każdego, kto stawia pierwsze kroki w branży modowej jest stworzenie rozpoznawalnej marki: takiej, której odbiorca nie pomyli z żadną inną. Aby to marzenie się spełniło, projekty muszą być nie tylko oryginalne i wyjątkowe, ale też celnie trafiać w oczekiwania konsumentów – co do stylu, ceny i jakości, oraz wywoływać jasne skojarzenia. Inaczej zginiemy w tłumie.

– Znajomość trendów jest bardzo istotna, ale projektant, który chce zbudować własną markę, nie może opierać się jedynie na tym, co ‘modne’. Musi zaproponować coś wyjątkowego – kolekcję, która będzie odzwierciedleniem jego własnej wizji. Musimy być kreatywni, ale nie wolno bać się szukania inspiracji u najlepszych, i nie chodzi mi jedynie o przedstawicieli naszej branży! Nas od zawsze pasjonowało malarstwo wielkich mistrzów – zabawa formą, unikalne wzory, kompozycja, kolory. Co jeśli nie musimy tych dzieł oglądać jedynie w przestrzeni muzeum? – mówi Julia Kaczorowska, współzałożycielka marki CACOFONIA Milano. – Dlatego od dziś Hieronimous Bosch, Sandro Boticelli oraz August Renoir projektują dla polskiej marki odzieżowej – dodaje.

Wyróżnić się jest też dziś zdecydowanie łatwiej, niż jeszcze kilka lat temu. Polscy projektanci mają dostęp do najlepszych szwalni i hurtowni tkanin w Europie. Warto nawiązywać współpracę na własnym podwórku, ale nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, by działać globalnie. Stwórzmy własny, unikalny sposób biznesowego dialogu i nie wrzucajmy się sami do tego samego worka co pozostali.

Jak się wyróżnić – czyli o tym, co w modzie najważniejsze

Znaleźć pomysł na siebie i pozostać konsekwentnym, to jedna z trudniejszych rzeczy w modowym biznesie. Nasze projekty, nasz wizerunek, nasz sposób komunikacji – musimy naprawdę czuć, że jest to bliskie naszemu sercu. Nie bójmy się iść pod prąd! Pamiętajmy, że umiejętne czerpanie z otaczających nas wzorców kulturowych oraz mieszanie ich z naszymi doświadczeniami może być przepisem na sukces.

– Moda to obszar, gdzie przenikają się różne płaszczyzny. Sztuka, architektura, grafika, rzeźba. Warto eksperymentować, łącząc ze sobą różne dziedziny. My sięgnęliśmy po malarstwo. Stworzyliśmy ubrania, które sami chcieliśmy nosić – mówi przedstawicielka CACOFONIA Milano. – Wiele renesansowych czy impresjonistycznych obrazów to fantastyczne dzieła, często niestety przypinamy im się łatkę „prehistorii”. My, w zespole CACOFONIA Milano, chcemy by dzieła sztuki i intrygujące wzory „wyszły na ulicę”! Staramy się stworzyć alternatywę dla szarych ulic, wnosimy więcej koloru. Wierzymy, że są ludzie, którzy tak jak my cenią dzieła znanych artystów i dobre wzory, i potrafią potraktować je trochę z przymrużeniem oka – wyznaje.

Materiał oryginalny: Bosch, Boticelli i Renoir projektują dla młodej polskiej marki odzieżowej - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3