Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Call center w urzędzie miasta

Elżbieta Sobańska
Poznański magistrat chce ułatwić petentom załatwianie spraw. W tym celu planowane jest uruchomienie call center, w którym specjalnie przeszkoleni pracownicy będą odpowiadać na pytania mieszkańców. Telefoniczna obsługa klientów obejmie na początek trzy wydziały: spraw obywatelskich, komunikacji oraz Urząd Stanu Cywilnego.

Call center jest częścią działań magistratu zmierzającą do utworzenia e-administracji, która ułatwi i przede wszystkim przyspieszy obsługę klientów. Do tej pory uruchomiono między innymi internetowy kalendarz do umawiania wizyt w urzędzie. Pracownicy call center będą udzielać informacji o zasadach rejestracji pojazdów, zameldowania oraz zgłoszeń urodzin i zgonów.

- Badania pokazują, że Internet posiada około 40 procent gospodarstw domowych, a telefon mają niemal wszyscy - mówi Konrad Zawadzki z UMP, który prowadzi projekt. - Nie każdy ma dostęp do Internetu lub potrafi wyszukać potrzebną informację. Dlatego osoby dzwoniące do urzędu dowiedzą się między innymi tego, co można znaleźć na naszych stronach internetowych.

Magistrat planuje zatrudnić 10 osób do biura telefonicznej obsługi klienta. Na razie zakończono etap rekrutacji przyszłych pracowników. W tym tygodniu mają zostać z nimi podpisane umowy. Osoby, które znajdą zatrudnienie w urzędzie, to niepełnosprawni. Pracownicy ci po przeszkoleniu, zastąpią specjalistów z urzędu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski