Najlepsze projekty spośród kampanii reklamowych i PR-owych nagrodzonych na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes można było obejrzeć w Concordia Design. Spotkanie "Cannes Lions - Creative PR meeting" odbyło się już po raz trzeci i z roku na rok cieszy się rosnącą popularnością. O ile ubiegłej jesieni około 300 uczestników mogło zadziwić organizatorów, tak podobna frekwencja w środowy wieczór nie była już dla nikogo zaskoczeniem. W panelu dyskusyjnym prezentowane prace oraz ich społeczną użyteczność omawiali zaproszeni eksperci, wśród których znaleźli się prof. Jacek Kall z Uniwersytetu Ekonomicznego, Danka Woźnicka z Radia Zet oraz Maciej Mazurek z inicjatywy BLOGtej. Cyprian Łakomy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!