Dlaczego w Posnanii jest tak wiele alarmów?

BAZA
Dlaczego w Posnanii jest tak wiele alarmów? Waldemar Wylegalski
CH Posnanię otwarto w październiku i od tego czasu galeria była już kilka razy ewakuowana. Dlaczego alarm rozbrzmiewa w niej tak często?

Posnania już kilka razy była ewakuowana, a w poniedziałek 23 stycznia strażacy musieli odwiedzać ją aż dwukrotnie. Sytuacja ta wywołała lawinę komentarzy i teorii. Pojawił się nawet dowcipy, że klienci w galerii zamiast prosić o rachunek, czekają na ewakuację. Internauci dopatrywali się też nieuczciwego działania konkurencji, próbującej odstraszyć klientów i najemców.

Przedstawiciele centrum handlowego spiskowych teorii nie podzielają. - Przyczyną było niewłaściwe zachowanie pracowników lokali gastronomicznych, którzy doprowadzili do włączenia się alarmu - wyjaśnia rzecznik prasowy Posnanii Filip Gruszczyński i dodaje, że galeria uczula najemców, aby szkolenia dla pracowników były przeprowadzane z dużym wyprzedzeniem, a osoby pracujące w poszczególnych lokalach posiadały niezbędną wiedzę i umiejętności. W alarmach dostrzega też plusy. - Pokazały, że system działa sprawnie, a zachowanie pracowników było skuteczne i profesjonalne - podkreśla Gruszczyński.

Przedstawiciele galerii nie uważają też, aby podobne wydarzenia mogły zniechęcić właścicieli sklepów do otwierania punktów w Posnanii. - Od otwarcia odwiedziło nas 3,5 mln klientów i to jest gwarantem zadowolenia najemców - uważa rzecznik galerii, który zaznacza, że chociaż w styczniu z Posnanii wyprowadził się pierwszy najemca, to już jest chętny na jego miejsce a w obiekcie cały czas powstają nowe punkty.

Zobacz też: CH Posnania: Pierwszy sklep zamknięty

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Narsisi

pracowników lokali gastronomicznych".

Natomiast zachowanie pracowników galerii było skutaczne i profesjonalne. Dostrzegasz różnicę, czy trzeba ci tłumaczyć, jak dziad krowie na rowie?

J
Jajarz

co ten facet plecie? Jakaś nowomowa marketowa?

J
Janusz

"Przyczyną było niewłaściwe zachowanie pracowników" - wyjaśnia rzecznik prasowy Posnanii Filip Gruszczyński
"zachowanie pracowników było skuteczne i profesjonalne - podkreśla Gruszczyński"

Dodaj ogłoszenie