Dyspozytorka TAXI kazała klientce... "Spier..."

red
Klientka jest oburzona zachowaniem dyspozytorki jednej z poznańskich korporacji
Klientka jest oburzona zachowaniem dyspozytorki jednej z poznańskich korporacji Andrzej Szozda
"Spier... ty kur..." - miała usłyszeć klientka jednej z poznańskich firm taksówkarskich, kiedy próbowała zamówić transport.

O co poszło? Pani Marzena nie mieszka w Poznaniu. Dlatego zadzwoniła by zapytać, ile czasu zajmie dojazd z akademików Politechniki przy Kórnickiej do dworca kolejowego. W odpowiedzi miała usłyszeć: A niby skąd ja mam to wiedzieć?

Mimo wszystko klienta zamówiła taksówkę. Okazało się jednak, że przyjedzie najwcześniej za 20 minut. Ponieważ do odjazdu pociągu zostało 40 minut, pani Marzena zdecydowała się zamówić transport w innej firmie. Jak zapewnia, próbowała anulować wcześniej zamówioną taksówkę. Jednak się nie dodzwoniła.

Jadąc na dworzec samochodem innej firmy odebrała telefon. Dyspozytorka poinformowała ją, że "taksóweczka już zajechała". Klientka poinformowała ją wtedy, że już jedzie taksówką innej firmy.

I tu zaczyna się "najciekawszy" i najbardziej oburzający moment - pisze w mailu do redakcji pani Marzena. - dyspozytorka warknęła do mnie: "TY KUR...!" i odłożyła słuchawkę! Szczerze mówiąc zatkało mnie! Ale po chwili zadzwoniłam na numer, z którego dzwoniła, żeby jej powiedzieć, że nie jest anonimowa, a jej zachowanie nie jest bezkarne i że chcę rozmawiać z jej przełożonym. Niestety nie miałam szansy nawet otworzyć ust, ponieważ natychmiast po nawiązaniu połączenia usłyszałam: "SPIER... TY KUR...!"

Korporacja otrzymała skargę pani Marzeny. Jak twierdzi jej pracownik, reklamacja zostanie rozpatrzona.

CZYTAJ WIĘCEJ NA poznan.naszemiasto.pl

Wideo

Komentarze 18

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

z
zibi

Zapraszam do Koszalina.Sieć Radmor obsłuży pana wzorowo.Wielu z nas ma wyższe wykształcenie,nie jesteśmy prymitywni i wulgarni,wprost przeciwnie.

j
jolka

Pracowalam jako dyspozytorka w taxi nie wszystkie dyspozytorki sa takie same mozna lubic ten zawod i klientow

A
Aga

Masz rację.

A
Arek

Tak, tak, to klientka jest be, a firma cacy. I w cale w tym komentarzu nie widać stronniczości...

"Skoro ją nie stać to nich tak nie krzyczy" (ciekawe skąd ten wniosek o statusie majątkowym) - jak wiadomo biedni nie mają racji, prawda? Taką ubogą, to i k...wą można bezkarnie nazwać, a co! Błyskotliwa logika i ciekawa mentalność... Moje gratulacje!

K
Keras

Chyba nie dostrzegasz co tu jest istotą sprawy, albo dziwnie wartościujesz priorytety. Jeśli idąc ulicą potrącisz kogoś ramieniem, a on w reakcji na to skopie Cię, bo jest nieokrzesanym chamem, to także uznasz, że jesteś winna "całemu zamieszaniu"??? Nie sądzę.
Nic, powtarzam NIC nie usprawiedliwia skandalicznie wulgarnego zachowania dyspozytorki.

A
Aga

tak masz rację. Napisałam jednak "np.". Nie zmienia to sensu mojej wypowiedzi.Za całe zamieszanie odpowiada jednak pani Marzena. A wystarczyło iść 300 m na POSTÓJ TAXI (Rondo Rataje). Tam mogła sobie wybrać markę samochodu lub firmę taksówkową. Zachowanie dyspozytorki jest oczywiście naganne! Wszystkie rozmowy telef. klientów do Radio Taxi są nagrywane, chociaż centrala o tym fakcie nie informuje! CIEKAWA JESTEM W JAKIEJ FIRMIE DYSPOZYTORKA WŁADA TAKIM JĘZYKIEM?

j
ja

Pani na centrali nie powinna tak zareagować ale klientka powinna zapłacić za dojazd taksówki.To że nie mogła się dodzwonić to może sobie napisać.Za drugim razem jakoś się dodzwoniła bezproblemowo.
Skoro miała czas na napisanie skargi do gazety to czy będzie miało czas na pokrycie kosztów dojazdu kierowcy?
Skoro ją nie stać to nich tak nie krzyczy.

p
pyry z gzikiem

Przykro to stwierdzić ale nie jest to zawód ludzi z ogładą.
Niska kultura , wykształcenie niskie, zachowanie adekwatne.
Pani Gargas dla wielu animatorów władzy zaszła za skórę. Brawo.

x
xcze

dla Pani Anity Gargas miejmy nadzieje ze to koniec tego bydlaka działającego na szkodę poznania

H
HI HI nc

Anita Gargas wygrała z Grobelnym
Anita Gargas wygrała z Grobelnym - niezalezna.pl(foto. GP)
Sąd Rejonowy Warszawa-Mokotów odrzucił zarzuty, jakie wobec Anity Gargas, twórczyni "Misji Specjalnej", wysuwał prezydent Poznania Ryszard Grobelny.

Grobelny był bohaterem jednego z odcinków "Misji Specjalnej" dotyczącym Kupca Poznańskiego i poczuł się urażony podanymi w nim informacjami. Dlatego skierował do sądu prywatny akt oskarżenia przeciwko Anicie Gargas, twierdząc, że został zniesławiony w oczach opinii publicznej.

Sąd już na pierwszym posiedzeniu sprawę umorzył, oddalając zarzuty prezydenta Poznania wobec dziennikarki i uznając, że materiał "Misji Specjalnej" został przygotowany w sposób rzetelny i z zachowaniem wszystkich zasad obiektywnego dziennikarstwa. Uznał, że nie doszło do czynów zabronionych, o których mówił Grobelny w akcie oskarżenia.

Postanowienie o umorzeniu jest nieprawomocne.

j
jack

Ja w ogóle nie korzystam z usług TAXI. Jak widzę tych prymitywnych wulgarnych typów czekających pod dworcem, nie mam na to ochoty.

q
qwerty

Brak słów...

P
Pch

@Aga: Nie do kórnika tylko na ulice Kórnicką w Poznaniu...

A
Aga

"Jak zapewnia, próbowała anulować wcześniej zamówioną taksówkę. Jednak się nie dodzwoniła." Pani Marzena zamówiła sobie taksówkę np. do Kórnika i jej nie odwołała?! Powinna pokryć koszty przejazdu taksówki. Taksówkarz może żądać zapłaty za ten kurs. Była świadoma, kiedy taksówka przyjedzie. Tak jak pani Marzena postępuje duża część klientów Radio Taxi, dlatego mój kuzyn z Radio Taxi nie chce mieć nic wspólnego. Gdy jeździł w tych firmach nie dbano należycie o dobro taksówkarzy.

t
tuitam

takie sytuacje się zdarzają. I to w innych korporacjach też. Potwierdzam, mi też się to przytrafiło. Kontakt z klientem, szczególnie w tej branży, nie jest łatwy i tym bardziej dyspozytorki powinny panować nad emocjami. Przy obecnej sytuacji na rynku (ceny, paliwo, brak klientów itd.) i regułach branży taksówkarskiej korporacje walczą różnymi metodami. Walczą też sami taksówkarze i to nie tylko ta 'mafia'. Jak się z nimi jeździ to opowiadają - kiedyś mieli nieoficjalny kodeks tzw. 'honorowy' (?), jak to młodzi wchodzili do tej branży, gdzie i w jakich godzinach jeździli, itp. Teraz to jest nie do pomyślenia. W tej samej korporacji jeden taksówkarz może policzyć 2 razy drożej za dokładnie tą samą trasę (z Jeżyc na dworzec). Chyba liczył od osoby. Drugi nakłania by podać numery tamtego, to go będzie ścigać, bo psuje wizerunek firmy. Takich historii jest mnóstwo. Warto to opisać. :)

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3