reklama

FanZone cieszy się coraz większym powodzeniem. Na koniec gościła przy Bułgarskiej [ZOBACZ ZDJĘCIA]

Szymon Ratajczak/Bulgarska.plZaktualizowano 
W szczególnym miejscu skończyła sezon 2012/2013 T-Mobile FanZone. To właśnie przy Bułgarskiej gościła tej wiosny najczęściej, to tutaj pobiła rekord frekwencji. Projekt spełnia oczekiwania organizatorów oraz kibiców i na pewno będzie kontynuowany w kolejnych rozgrywkach.

- Kończymy sezon w takim można powiedzieć historycznym miejscu. Byliśmy w Poznaniu wielokrotnie przez niespełna półtora roku trwania projektu. T-Mobile FanZone zawsze cieszyła się tutaj ogromną popularnością - mówi Maciej Sikorski, organizator.

W niedzielę nie udało się pobić rekordu frekwencji, który został ustalony przed meczem 25 kolejki T-Mobile Ekstraklasy Lech Poznań - Wisła Kraków. Wówczas strefę odwiedziło 3039 osób. Warto jednak zauważyć, że na mecz Lech - Korona przyszło blisko 10 tysięcy widzów mniej. Tak czy inaczej, projekt jest coraz bardziej popularny, a w sezonie 2012/2013 T-Mobile FanZone odwiedziło mnóstwo ludzi.

- Ogólnego wyniku jeszcze nie znamy, ale wiemy, że znacząco pobiliśmy wynik z ubiegłego sezonu. I o to właśnie chodzi, żeby z roku na rok zwiększało się zainteresowanie i było coraz więcej atrakcji. To jest zresztą bardzo dynamiczny wzrost, który obserwujemy niemal z tygodnia na tydzień - komentuje Sikorski.

Na kibiców czekały te same atrakcje co zwykle, z których korzystali głównie najmłodsi kibice. Mogli zagrać w grę FIFA13 na Xboksie, w stołowe piłkarzyki, a także spróbować swoich sił na maszynie mierzącej siłę strzału a także badającej refleks bramkarski.

- Jest fajnie. Zawsze można przyjść, w coś pograć. To przede wszystkim atrakcja dla mojego syna. Dzieci to jest przyszłość. Jeśli one przyjdą, tu się pobawią, tam obejrzą mecz, to będą chętnie wracały na stadiony w przeświadczeniu, że to dobra rozrywka. Na pewno inicjatywa mogłaby być powtarzana częściej - mówi Pan Piotr, który do strefy kibica przyszedł ze swoim 8-letnim synem Kubą.

- Takie coś jest bardzo potrzebne. Pomimo różnej pogody zawsze jest mnóstwo ludzi. Kibice nie powinni przychodzić na stadiony tylko na mecz. Tutaj przychodzą szkoły, rodzice z dziećmi, atrakcji nie brakuje - uważa Roksana, która już po raz czwarty pracowała przy obsłudze T-Mobile FanZone i zapewne nie ostatni.

Wszystko wskazuje na to, że pomysł wszystkim przypadł do gustu i udanie zagospodarował przestrzeń około meczową. - Jest to strzał w dziesiątkę. To zdanie kibiców i klubów. Zmieniamy oblicze futbolu, zmieniamy mentalność, łamiemy stereotypy i bariery. Ludzie przychodzą do nas całymi rodzinami. To jest super, tego nigdy wcześniej nie było. To wielki przełom - cieszy się organizator.

Wiadomo, że T-Mobile FanZone powróci w przyszłym sezonie. Nie wiadomo natomiast, jakie nowe niespodzianki szykują pomysłodawcy i czy są coraz bliżej realizacji ambitnego planu, by fanzony na stałe wpisały się w obraz ligowej piłki. Dla ekipy realizującej projekt nastał czas wytężonej pracy.

- Jest wiele koncepcji i pomysłów. Za wcześnie jednak na rozmowę o konkretach. Na to przyjdzie czas. Na pewno przewodnim motywem jest świetna zabawa kibiców i wierzę, że podczas przerwy w rozgrywkach znajdziemy kolejne rozwiązania, które udoskonalą produkt i zadowolą kibiców - zakończył Maciej Sikorski.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3