Film z Poznania zdobył główną nagrodę festiwalu w Cannes

KMK
Niezwykły, bo sensacyjny, a zarazem edukacyjny (służący do nauki języka angielskiego) film interaktywny „Olive Green” poznańskiej firmy SuperMemo World po laurach na festiwalu z Los Angeles zdobył kolejne trofeum.

Tym razem zdobył główną nagrodę (Złotego Delfina) na Corporate Media & TV Awards 2015 w Cannes - prestiżowym światowym festiwalu filmów o charakterze użytkowym.

Na zdjęciu z odebraną nagrodą Krzysztof Biedalak, prezes firmy i inicjator projektu oraz Alicja Jankowiak, producent wykonawczy filmu.

Najnowsze informacje dot. koronawirusa

Wideo

Materiał oryginalny:

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3