Film z Poznania zdobył główną nagrodę festiwalu w Cannes

KMK
Niezwykły, bo sensacyjny, a zarazem edukacyjny (służący do nauki języka angielskiego) film interaktywny „Olive Green” poznańskiej firmy SuperMemo World po laurach na festiwalu z Los Angeles zdobył kolejne trofeum.

Tym razem zdobył główną nagrodę (Złotego Delfina) na Corporate Media & TV Awards 2015 w Cannes - prestiżowym światowym festiwalu filmów o charakterze użytkowym.

Na zdjęciu z odebraną nagrodą Krzysztof Biedalak, prezes firmy i inicjator projektu oraz Alicja Jankowiak, producent wykonawczy filmu.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie