Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gang Słodziaków już w Biedronce! ZDJĘCIA Jak zdobyć Słodziaki? Jakie są zasady promocji? Gang Słodziaków zastąpi Gang Świeżaków!

js
Gang Słodziaków to leśne zwierzątka.
Gang Słodziaków to leśne zwierzątka. materiały prasowe
Gang Słodziaków zastąpi Gangu Świeżaków. Czy Słodziaki powtórzą sukces Świeżaków? Rozdawanie pluszowych warzyw okazało się jedną z najbardziej udanych akcji lojalnościowych w ostatnich latach. Promocja wywołała prawdziwą furorę wśród konsumentów. O zdobycie wszystkich pluszaków walczyły całe rodziny. Biedronka nie chce rezygnować z formatu – zmieni jednak zabawki na nowe. Zamiast Świażaków klienci będa mogli zbierać Słodziaki, czyli słodkie leśne zwierzątka. Jak je zdobyć? Jakie są zasady promocji?

Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl nowa akcja lojalnościowa Biedronki rozpocznie się 27 sierpnia, czyli od poniedziałku.

Gang Słodziaków – jakie pluszaki będzie można zebrać?

Gang Słodziaków to grupa pluszowych zwierzątek. Klienci będą mogli odebrać m.in.:

  • sowę Zosię,
  • jeża Jerzego
  • zająca Zuzię,
  • lisa Lucka,
  • bobra Borysa,
  • rysia Rysia.

Ponadto w ramach akcji do pluszaków dołączona jest specjalna książeczka. Zawiera opis przygód Gangu Słodziaków.

Gang Słodziaków – zasady promocji

Zebranie Gangu Słodziaków opiera się na znanych klientom Biedronki zasadach. Nie różnią się one wyraźnie od reguł związanych z Gangiem Świeżaków. Słodziaki będzie można otrzymać za darmo – po zebraniu 60 naklejek. Posiadanie 30 naklejek pozwoli na zakup maskotki za 19,99 zł sztuka. Za 15 naklejek będzie można odebrać (za darmo) książkę „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”. Książka w regularnej cenie kosztuje 9,99 zł.

Regularna cena Słodziaka to 49,99 zł.

Jakiego słodziaka powinieneś wybrać? QUIZ dla niezdecydowanych

Jak zdobyć naklejki w Biedronce?

  • wydanie 40 zł – 1 naklejka
  • zakup warzyw lub owoców – 1 naklejka
  • zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł – 1 naklejka
  • zakupy z kartą „Moja Biedronka” - 1 naklejka

Gang Świeżaków - fenomenalna promocja

Akcja promocyjna związana z rozdawaniem Gangu Świeżaków okazała się prawdziwym fenomenem. Wiadomości Handlowe przypominają, że zgodnie z badaniem „Brand Equity 2017” Nielsena, 40% ankietowanych odwiedzało częściej Biedronkę po rozpoczęciu promocji ze świeżakami. Ta sama analiza wykazała, że aż 83% respondentów wyrażało zainteresowanie nowymi akcjami tego rodzaju. Biedronka postanowiła kuć żelazo póki gorące.

Promocja Gang Świeżaków miała już trzy odsłony:

  • Gang Świeżaków,
  • Gang Świeżaków Świątecznie,
  • Gang Świeżaków 2.

Tak naprawdę to Lidl był pierwszy

Lidl – główny konkurent Biedronki – próbował w zeszłym roku konkurować z siecią Jeronimo Martins. Wypuścił własną linię pluszaków (Lidlaki). Maskotki były bardzo podobne do Świeżaków. Na pierwszy rzut oka niczym się nie różniły. Ostatnio Lidl wprowadził do sklepów kilka nowych Lidlaków, dlatego raczej nie planuje nowej akcji w kontrze do pomysłu Biedronki.

Co ciekawe, to w Lidlu po raz pierwszy testowano pomysł z akcją lojalnościową polegającą na rozdawaniu pluszaków. Akcja Gang dos Frescos została wprowadzona kilka lat temu w portugalskich sklepach sieci. Na pomysł wykorzystania maskotek do promocji wpadła Agencja TCC. Koncept w Portugalii został sprzedany Lidlowi, a w Polsce Biedronce.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski