Głos Wielkopolski na II miejscu w TOP5 najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych według raportu Instytutu Monitorowania Mediów

MIKO
Czytają nas i cytują! Miejsce drugie ze wzrostem o trzy pozycje w rankingu zajął Głos Wielkopolski
Czytają nas i cytują! Miejsce drugie ze wzrostem o trzy pozycje w rankingu zajął Głos Wielkopolski
W raporcie Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” - w kategorii najbardziej opiniotwórcze media regionalne - Głos Wielkopolski znalazł się na drugim miejscu.

Najbardziej opiniotwórczym medium regionalnym w Polsce, według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, niezmiennie od dłuższego czasu pozostaje Radio Wrocław, które w kwietniu cytowane było 189 razy.

Miejsce drugie ze wzrostem o trzy pozycje w rankingu zajął Głos Wielkopolski.

Podium zamyka Radio Kraków z wynikiem 95 cytowań. Miejsce czwarte zajmuje Radio Gdańsk z liczbą 93 powołań w innych mediach.

Do rankingu zakwalifikował się również Dziennik Bałtycki, który licznie wzmiankowano w związku jubileuszem 75-lecia aktora Andrzeja Seweryna i wywiadem, którego udzielił redakcji w 1993 roku.

Dopłaty do cen energii

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie