Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Głos Wielkopolski podpisał umowę z Lechem Poznań [FILM]

Jacek Pałuba
Głos Wielkopolskim przez najbliższy sezon ponownie będzie patronem medialnym Kolejorza. We wtorek umowę o współpracy podpisali Arkadiusz Kasprzak - wiceprezes KKS Lech Poznań oraz Adam Pawłowski - redaktor naczelny Głosu Wielkopolskiego.

Głos Wielkopolski już w przeszłości był patronem medialnym poznańskiego Lecha. Pierwsza po przerwie umowa, została podpisana w ubiegłym roku. Teraz nastąpiło jej przedłużenie. Specjalny dodatek do Głosu Wielkopolskiego w całości poświęcony temu co dzieje się w Kolejorzu, będzie się ukazywał trzy razy w tygodniu: we wtorki, czwartki i piątki. Ponadto informacje o klubie znajdą się na portalu bulgarska.pl oraz w Echo Miasta.

Czytaj także:
Piłka nożna: Lech Poznań rozwiązał umowę z Gazetą Wyborczą

- Jest to owocna, konstruktywna współpraca, która daje korzyści obydwu stronom. Ze strony Głosu Wielkopolskiego mamy możliwość realizowania programu marketingowego, który skierowany jest do naszych kibiców z całej Wielkopolski. Są ciekawe pomysły, które możemy wspólnie realizować i poprzez tę współpracę zyskują przede wszystkim nasi kibice. Dotychczasowe akcje związane ze strategią pokazały, że możemy się wspólnie wspaniale rozwijać. Teraz nakreśliliśmy sobie nowe cele na następny sezon. Między innymi zwiększenie objętości Głosu informującego o tym, co dzieje się w Kolejorzu, a związane to jest głównie z rozpoczynającymi się niedługo obchodami 90-lecia klubu. Zwiększy się także obecność Lecha na łamach Echa Miasta oraz na portalu internetowym bulgarska.pl. Zarząd KKS Lech Poznań bardzo sobie ceni współpracę z Głosem Wielkopolskim i bardzo się cieszę, że podpisujemy tę umowę. To jest kolejny dobry przykład budowania dobrych relacji w Wielkopolsce, które oparte są na zaufaniu, ale przede wszystkim i w podejściu merytorycznym do codziennej, ciężkiej pracy - stwierdził Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes KKS Lech Poznań.

- Gazety wydawane w Wielkopolsce przez Polskapresse od wielu lat wspomagają Lecha Poznań. W ubiegłym roku po krótkiej przerwie ponownie podpisaliśmy umowę o patronacie prasowym między Lechem, a Głosem Wielkopolskim, a teraz tę umowę przedłużamy.Cel jest jasny - chodzi o wzajemne, pozytywne budowanie wizerunku, z jednej strony Lecha Poznań, z drugiej strony Głosu Wielkopolskiego, Echa Miasta, tygodników lokalnych naszego wydawnictwa oraz portali internetowych gloswielkopolski.pl i bulgarska.pl. Chcemy, aby kibice otrzymywali nie tylko w dniu, kiedy ukazuje się dodatek Kolejorza, ale codziennie najnowsze, najwartościowsze informacje dotyczące klubu i tego, co się w nim dzieje - powiedział Adam Pawłowski, redaktor naczelny Głosu Wielkopolskiego.

- Cieszymy się, że umowa o współpracy została przedłużona. Nowością w naszej gazecie będą m.in. w czwartki konkursy z nagrodami, bilety na spotkania Kolejorza. Będziemy też informowali o tym co dzieje się w drużynie i klubie, ale też na przykład o promocjach w sklepach firmowych Lecha. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie tak owocna, jak w przeszłości - dodał Rafał Wąsowicz z Echa Miasta.

We wtorek Kolejorz przedłużył także umowy ze sponsorem premium firmą Ford Bemo Motors oraz partnerem technologicznym firmą Horyzont Technologie Internetowe.

Zobacz najnowsze filmy na Głos.tv
Arłukowicz z wizytą u Bohdana Smolenia
Święto policji w Kaliszu
Konkurs kulinarny w Gnieźnie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski