Sukces „Głosu Wielkopolskiego”
Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przeprowadzono na podstawie 565 771 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji, oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów dotyczy okresu 1.01 – 31.12 2021 roku.
Jak wynika z badań IMM – „Głos Wielkopolski” zajął trzecie miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych gazet regionalnych w Polsce w 2021 roku. Na publikacje naszych dziennikarzy – inne media powoływały się 946 razy. Przed nami znalazły się: „Gazeta Krakowska” (1334 – cytowania i 1 miejsce wśród gazet regionalnych) oraz „Dziennik Zachodni” (1096 cytowań).
Jednocześnie „Głos Wielkopolski” uplasował się na piątym miejscu w łącznej kategorii najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych. Przed nami obok wspomnianych tytułów Grupy Polska Press znalazły się tylko: Radio Wrocław i Radio Kraków.
Najbardziej opiniotwórczym medium ogólnopolskim w 2021 roku został uznany portal Onet.pl, na drugim miejscu znalazło się radio RMF FM.
Serdecznie dziękujemy naszym Czytelnikom i Przyjaciołom za wsparcie i życzliwość.
Czytaj:
Marlena Maląg o programach dla seniorów - iPolitycznie plus
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?