Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

IKEA przygotowała nowy katalog. Nie spodziewaj się go w swojej skrzynce pocztowej

Anastazja Bezduszna
Anastazja Bezduszna
Jak co roku, IKEA przygotowuje katalog swoich produktów na nowy sezon. Wiele osób traktuje go jak źródło do inspiracji, dlatego czekają na pojawienia się go w skrzynce pocztowej. W tym roku jednak nowy katalog IKEA nie nie trafi do naszych domów w tradycyjny sposób. Firma zmieniła formę jego dystrybucji.
Jak co roku, IKEA przygotowuje katalog swoich produktów na nowy sezon. Wiele osób traktuje go jak źródło do inspiracji, dlatego czekają na pojawienia się go w skrzynce pocztowej. W tym roku jednak nowy katalog IKEA nie nie trafi do naszych domów w tradycyjny sposób. Firma zmieniła formę jego dystrybucji. IKEA
Jak co roku, IKEA przygotowuje katalog swoich produktów na nowy sezon. Wiele osób traktuje go jak źródło do inspiracji, dlatego czekają na pojawienia się go w skrzynce pocztowej. W tym roku jednak nowy katalog IKEA nie nie trafi do naszych domów w tradycyjny sposób. Firma zmieniła formę jego dystrybucji.

Na okładce nowego katalogu IKEA króluje biel. Jesienią uwagę autorzy katalogu kierują na zdrowy i komfortowy sen, odbiorców zachęcają do zachowania równowagi pomiędzy pracą i odpoczynkiem.

- W ogóle, przez cały katalogowy rok 2020 chcemy podpowiadać Polakom, jak produkty IKEA mogą im się odwdzięczyć w codziennym życiu, by stale wpływać na poprawę jego jakości – podkreśla Katarzyna Piwowarczyk, dyrektorka ds. marketingu IKEA Retail w Polsce.

Za chwilę będzie można zapoznać się z treścią katalogu, ale szybciej w wersji cyfrowej. Jak zapowiada Carolina Garcia Gomez, prezes spółki Ikea Retail w Polsce, nowy katalog jest dostępny do pobrania na stronie internetowej sklepu. Poprzez taką zmianę dystrybucji wydania firma stara się dbać o środowisko.

W Polsce nowy katalog w wersji papierowej jest dostępny na zamówienie, w tym roku nie ma prowadzonej dystrybucji bezpośrednio do domów klientów. Klubowicze IKEA Family mogą bezpłatnie zamówić swój egzemplarz IKEA i odebrać go w wybranym sklepie sieci lub saloniku Kolportera. Wersja cyfrowa nowego katalogu, identyczna z papierową, dostępna jest dla wszystkich.

Co ciekawe, cały proces tworzenia katalogu zajmuje ponad 12 miesięcy: od stworzenia briefu po druk i dystrybucję. Ponad 500 osób na całym świecie jest bezpośrednio i pośrednio zaangażowanych w jego produkcję. Aktualny katalog IKEA jest przetłumaczony na 38 języków, a jego fińska wersja jest najdłuższa. Kiedy bieżące wydanie trafia do konsumentów na całym świecie, zespół pracuje już nad kolejnym.

Sprawdź też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski