Przypomnijmy, że postępowanie UOKiK wykazało, że Inea dwukrotnie (na przełomie 2014 i 2015 roku) bez porozumienia z klientami zmieniła umowy i podwyższyła miesięczne opłaty za internet i telewizję. Podwyżki wahały się od 90 gr do nawet 7,5 zł.
Operator zobowiązał się do zwrotu bezprawnie pobranych opłat, a Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyjął zaproponowane przez Inea rozwiązania.
Spółka ma obowiązek poinformować aktualnych klientów o decyzji Prezesa UOKiK poprzez indywidualnie skierowane komunikaty. Byli klienci znajdą komunikat na stronie operatora.
Aby móc skorzystać z możliwości uzyskania zwrotu nadpłaconych środków, konsumenci muszą skontaktować się z Inea - aktualni abonenci w ciągu miesiąca od otrzymania komunikatu, czyli do dnia 15 stycznia 2017 r.
Spółka uruchomiła też specjalny numer telefonu: 61 2211616, dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.
Inea przygotowała też formularz, który po wypełnieniu można przesłać pod adres: INEA S.A., Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo, z dopiskiem "Zwrot UOKIK".
Inea ma obowiązek przekazania informacji o stopniu realizacji zobowiązania w ciągu 8 miesięcy od uprawomocnienia się decyzji.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?