Interesanci w WC. Szef ZTM Poznań: Celem jest podwyższenie satysfakcji klientów

Marcin Idczak
Interesantów ZTM podczas dyżurów przyjmuje się w przerobionej ubikacji. Za planszą były ubikacje
Interesantów ZTM podczas dyżurów przyjmuje się w przerobionej ubikacji. Za planszą były ubikacje Marcin Idczak
Udostępnij:
Bogusław Bajoński, szef ZTM jak zapytaliśmy go dlaczego poznaniaków nie przyjmuje w swoim gabinecie, a w przerobionej toalecie stwierdził, że... celem jest podwyższenie satysfakcji klientów.

Sprawą stworzenia w ubikacji punktu przyjmowania interesantów przez szefów Zarządu Transportu Miejskiego ma zająć się... sanepid - wynika z naszych informacji.

Czytaj też: Szefowie ZTM Poznań przyjmują ludzi w przerobionej ubikacji [ZDJĘCIA]

Inspektorzy sprawdzą, czy pomieszczenie jest odpowiednio przerobione i nie ma zagrożenia chorobotwórczego dla pasażerów, którzy odwiedzają siedzibę ZTM. To między innymi dlatego, że w ścianach wciąż znajdują się odpływy po pisuarze i sedesie, które są prowizorycznie zasłonięte tekturą.

O tym, że pasażerowie mogą składać podczas dyżurów dyrekcji skargi na pracowników ZTM w... toalecie napisaliśmy we wtorkowym "Głosie Wielkopolskim".

Bogusław Bajoński, dyrektor ZTM jest zdziwiony pytaniem o to, czy nie może przyjmować interesantów w swoim gabinecie, a nie w przerobionym wc.

– Dziwi mnie takie pytanie. Zależy nam na podwyższeniu satysfakcji klientów – stwierdza Bogusław Bajoński. – Oczywiście to pomieszczenie jest małe. Jednak będzie ono jeszcze remontowane. Podobnie jak modernizujemy wszystkie punkty gdzie prowadzona jest obsługa klienta - stwierdza dyrektor ZTM.

Według niego rozpowszechnianie informacji o tym, że przyjmuje pasażerów nie w swoim gabinecie, a w byłej ubikacji ... jest zwykłą złośliwością.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

f
fff
W dniu 1 lipca 2014 po uruchomieniu, zapowiadanego z "pompą" startu SYSTEMU PSREKA ZTM pokazał swoją fachowość: 1. W biletomatach są drukowane bilety w cenach, które obowiązywały do 30 czerwca. 2. Nie ma w sklepach, punktach sprzedaży biletów z "nową droższą taryfą"**** 3. Czytniki w pojazdach MPK nie działają****4. Okazało się, że w kartach sporych części zmuszonych do korzystania z komunikacji pasażerów trzeba zaktualizować oprogramowanie***5. W wielu czytnikach, które są w tramwajach/autobusach trzeba zaktualizować oprogramowanie***6. Kolejna podwyżka cen: o 10%, 20%**** Pozdrawiam, prezesa ZTM ;-)
e
e1
W obu korektach o przecinek za dużo. Należy się 200zł.
g
gość
Bogusław Bajoński, szef ZTM jak zapytaliśmy go dlaczego poznaniaków nie przyjmuje w swoim gabinecie, a w przerobionej toalecie stwierdził, że... celem jest podwyższenie satysfakcji klientów.

Szef ZTM,Bogusław Bajoński, zapytany dlaczego interesantów przyjmuje w przerobionej toalecie zamiast w swoim gabinecie, odpowiedział, że celem jest podwyższenie satysfakcji klientów.

Bogusław Bajoński, dyrektor ZTM jest zdziwiony pytaniem o to, czy nie może przyjmować interesantów w swoim gabinecie, a nie w przerobionym wc .

Bogusława Bajońskiego zdziwiło pytanie, czy nie mógłby, zamiast w przerobionym WC, przyjmować interesantów w swoim gabinecie.

Przy okazji - Wielokropek nie tworzy napięcia. Jeśli używacie wielokropka, bo myślicie, że w ten sposób nadacie swojemu opowiadaniu większego nastroju – jesteście w błędzie. Ukazujecie jedynie wtedy odbiorcy, jak bardzo niedoświadczonymi pisarzami jesteście, że znakami interpunkcyjnymi musicie tworzyć klimat, a nie słowami.
Wielokropek jest również na tyle irytującym znakiem, że nie należy go nadużywać, gdyż burzy estetykę tekstu.

Należy się dwie stówki za korektę i stówka za poradę.
a
aaa
pociesznie :) i prawdziwie
a
aaa
jacy ludzie i sprawy takie przyjmowanie :)
I
Interes ant
I rzekł dyrektor:

Ongiś ściany oglądały 'interesy'.
Niechajże oglądają interesantów.
X
XYZ
Pan Dyrektor B.Bajoński jak i jego zastępcy ma obowiązek zgodnie z KPA przyjmować Interesantów bo jest to urząd publiczny a nie prywatny folwark urzędnika. Jeśli ma Pan swój gabinet to również wypada przyjmować interesantów w swoim gabinecie po to jest też sekretariat na I piętrze, urząd jest dla ludzi nie dla urzędników!!! Kłania się Public Relation w Administracji publicznej tak to jest jak zatrudnia Kruszyński znajomków, którzy wcześniej nie pracowali nawet w urzędzie a w firmie farmaceutycznej i TP S.A dalej Orange. Panie Bajoński Pan jest złośliwy dla ludzi a nie gazeta, która pisze o tym i pyta o te sytuacje! Poza tym to Pan wydaje dziwne zakazy wstępu do budynku publicznego i zakazuje ludziom korzystać z windy a nawet korytarza na I piętrze budynku. Czytelnik.
31węzłowy Burke
jak się klient posra to ma blisko. 31
j
jaka
kanaroza.
Więcej informacji na stronie głównej Głos Wielkopolski
Dodaj ogłoszenie