Godzenie relacji rodzinnych i biznesowych to prawdziwa sztuka, która pomaga zachować odpowiedni balans. Rodzice dorastających sukcesorów nierzadko widzą w nich swoich następców już od pierwszych chwil życia. Z danych wynika, że tylko 36 proc. firm w Polsce uważa się za rodzinne, ale aż 57 proc. z nich planuje sukcesję.
Z myślą o przyszłości młodych liderów i zachowania trwałości polskich firm rodzinnych Instytut Biznesu Rodzinnego organizuje 4. edycję Kongresu Next Generation. Odbędzie się on w dniach 17-18 października w Blow Up Hall 5050 Hotel. Wyjątkowe dwa dni to nie tylko nauka i budowanie kompetencji, ale także networking i nawiązanie trwałych relacji biznesowych oraz inspirowanie młodych liderów do dalszego rozwoju.
Czytaj: IV Kongres Next Generation: Przedstawiciele firm rodzinnych poznają sekrety udanej sukcesji
W tym roku na uczestników czekają nie tylko merytoryczne prelekcje, ale też osiem kreatywnych warsztatów. Organizatorzy stawiają na szlifowanie umiejętności w zakresie finansów, prawa, komunikacji interpersonalnej, marketingu i zarządzania kryzysowego. Program stworzono z myślą o potrzebach i wyzwaniach, które stają przed sukcesorami na drodze do fotela prezesa oraz tuż po objęciu władzy.
Sprawdź też:
Kongres Next Generation to forma wspólnej debaty, dlatego częścią agendy jest Ring Dyskusyjny, podczas którego uczestnicy i organizatorzy podejmą się poszukania odpowiedzi na pytania dotyczące nowoczesnych wyzwań stających przed rodzinnymi przedsiębiorstwami. Rozważone zostaną kwestie takie jak: wdrażanie e-commerce, wykorzystywanie trendów, współpraca z nestorem i wykorzystywanie jego doświadczeń do kreowania nowych działań, internacjonalizacja biznesu rodzinnego oraz tworzenie zupełnie nowych marek przez sukcesorów.
W gronie zaproszonych prelegentów są m.in.: Patrycja Krzanowska (Grupa Nowy Styl), Michał Wojas (Wojas S.A.), Karolina Kubara (Kubara sp. z o.o.), Marcin Nowicki (CHEM-GLAS), Krystian Szczęsny (Zbych-Pol & Mobet Sp. z o.o.), Robert Podleś junior (sukcesor w Cobi S.A.), Roman Wieczorek (były wiceprezes światowego zarządu Grupy SKANSKA), Ewa Bukowiec (CEO Meblobuk), Dominik i Przemysław Błaszak (sukcesorzy w MARO Sp. z o.o.).
Kongres Next Generation to pierwszy krok na drodze po kompetencje i relacje niezbędne do prowadzenia firmy rodzinnej. IBR przygotował sześciomiesięczny program managerski - Akademię Sukcesora. Przez pół roku uczestnicy uczą się zarządzania przedsiębiorstwem pod opieką Mentorów z najpopularniejszych firm rodzinnych w Polsce, wśród których znajdują się: Ochnik, LPP, Oknoplast, Kross, Mokate, Graal, Werner Kenkel, LUG i VOX. Każdy uczestnik programu otrzymuje audyt kompetencji oraz opracowaną przez eksperta ścieżkę rozwoju.
Zapisy na kongres: www.nextG.pl.
Zobacz też:
Sprawdź też:
- Przestępcy z Wielkopolski poszukiwani przez policję. Widziałeś któregoś z nich?
- Poznań: Największa porodówka w Polsce. Jak wygląda w środku?
- 10 najbardziej niebezpiecznych miast w Wielkopolsce
- 10 nieoczywistych rzeczy, którymi zachwyca Poznań
- Najśmieszniejsze teksty usłyszane w aptece
- Zobacz hostessy, które odwracają uwagę od samochodów
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?