Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jedzenie zamawiamy online a nie telefonicznie

Redakcja
Pyszne.pl współpracuje z 5,6 tys. restauracji w całej Polsce, z czego 850 w samej Warszawie.
Pyszne.pl współpracuje z 5,6 tys. restauracji w całej Polsce, z czego 850 w samej Warszawie. Szymon Starnawski
Z roku na rok liczba użytkowników serwisów umożliwiających zamawianie jedzenia znacząco wzrasta. Jak podają eksperci, przestały być zauważane bariery psychologicznych, które jeszcze parę lat temu powstrzymywały Polaków przed zamawianiem z restauracji drogą internetową.

Od pierwszego kwartału 2016 roku, Pyszne.pl nie tylko utrzymuje, ale konsekwentnie umacnia pozycję zdecydowanego lidera polskiego rynku zamówień jedzenia w internecie. Według własnych szacunków, pod względem ilości zamówień serwis jest już 5 razy większy niż drugi w kolejności gracz rynkowy.

Pyszne.pl współpracuje z 5,6 tys. restauracji w całej Polsce, z czego 850 w samej Warszawie. Obrót dla restauracji wygenerowany na platformie w pierwszym półroczu 2017 wzrósł o ponad 110 proc. rok do roku, osiągając wartość bliską 150 mln złotych (35 mln EUR). Średnia wartość zamówienia wyniosła 43 zł (10,03 EUR).

- Jeżeli popatrzymy na kraje bardzie rozwinięte w grupie takeaway, to te wzrosty są niższe, ale nadal są bardzo wysokie- tłumaczy w rozmowie z AIP Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl. - Pomimo, że teraz wygenerowaliśmy 3,5 mln zamówień, to nadal generujemy trzy cyfrowe wzrosty, co jest rzadko spotykane na rynku. Coraz więcej restauracji przekonuje się do tego, żeby z nami współpracować, przez to coraz więcej klientów do nas trafia. Mając coraz więcej restauracji, potrafimy zbudować ofertę dla coraz większej liczby użytkowników. Jedno napędza drugie- dodaje.

Jak pokazują dane, konsumenci szybko przekonują się, że szeroki wybór, możliwość dodawania i sprawdzania opinii i szybkość zamówienia przeważają nad korzyściami dzwonienia do restauracji. Przyglądając się zmianom stylu życia i rosnącej roli technologii w codziennym życiu, ekspert prognozuje dalszy rozwój rynku w Polsce, tak jak stało się to w części krajów europejskich.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Jedzenie zamawiamy online a nie telefonicznie - Strefa Biznesu

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski