Pomysł, aby połączyć aktywność kibiców z marketingiem firm budowlanych, narodził się w Poznaniu, a konkretnie w głowie Edgara Trzcielińskiego, związanego z Wiarą Lecha, OZSK i HabitatON. Poznań, Kraków, Katowice, Częstochowa, Gdańsk... Każde miasto ma swój klub, ma swoich kibiców i ma także domy dziecka. Celem tej akcji jest wyremontowanie co najmniej trzech placówek.
- Jest to świetna okazja dla firm budowlanych, które pomagając dzieciom mogą dotrzeć do prawdopodobnie najliczniejszej i najlepiej zorganizowanej grupy w mediach społecznościowych, czyli kibiców - mówi Edgar Trzcieliński.
Akcja "Pokolorujmy im przestrzeń" dopiero ruszyła. Na jej profilu na Facebooku KOLORUJEMY przyjmowane są zgłoszenia chętnych ekip kibiców oraz firm zainteresowanych współpracą przy projekcie. Ideą akcji jest to, by włączyć do niej także studentów, adeptów budownictwa, wykonawców, dystrybutorów, producentów, a po stronie kibiców - także ich znajomych i rodziny.
Nieprzypadkowo pierwszą ekipą, która zgłosiła swój udział, jest Wiara Lecha. Organizatorzy akcji "Niebiesko-Biały Mikołaj" już od lat współpracują z domami dziecka w Wielkopolsce. Pomagają im materialnie, pomagają inaczej - remontując na przykład świetlice.
Jeszcze w tym roku w ramach akcji "Pokolorujmy im przestrzeń" kibice chcą wyremontować pierwsze domy dziecka. Czy im się to uda? To zależy także od ciebie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?