Kolejni eksperci porzucają internet! Co się dzieje w polskiej branży marketingowej?

Materiał informacyjny Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp.z o.o.
Wszystko zaczęło się od Janiny Bąk i Pawła Tkaczyka. W ślad za nimi poszli kolejni znawcy marketingu, Grzegorz Miecznikowski, Maciej Martowicz czy Przemek Modrzewski i Marta Burchard. Czy to punkt zwrotny w dziejach internetu, który zdominował naszą rzeczywistość? Czy cenieni i szanowani specjaliści planują długi rozbrat z internetem?

Tego nie wiemy, ale znamy powód ich decyzji – to kolejna edycja Golden Marketing Conference, która odbędzie się już 7-8 września w Poznaniu. Dla części z prelegentów to pierwsza możliwość spotkania się z żywą publicznością po prawie dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią.

W ostatnich miesiącach jesteśmy świadkami ogromnych transformacji marketingowych, przyspieszonej digitalizacji usług oraz wzrostu zainteresowania prowadzeniem działalności w internecie. Właśnie te zagadnienia będą głównym nurtem przewodnim zbliżającego się spotkania marketingowców z całej Polski.

Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli automatycznie zastosować w swojej pracy. Program najnowszej edycji Golden Marketing Conference będzie w szczególności poświęcony e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabraknie tematów związanych z analityką działań internetowych, poruszone zostaną także kwestie zastosowania social mediów, a także budowania contentu czy video marketingu. Na scenie tegorocznego GMC pojawi się wielu znakomitych gości.

Po dwuletniej przerwie od wystąpień publicznych będzie można wysłuchać prelekcji Janiny Bąk, autorki bloga JaninaDaily.com oraz naczelnej analityczki danych marketingowych w kraju. Obok niej w trakcie dwudniowego wydarzenia pojawią się także dr Aleksander Poniewierski, Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, Paweł Tkaczyk, Przemysław Modrzewski, Senior Analytical Lead, Google Polska, Grzegorz Miecznikowski, Maciej Martowicz, Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA, Marta Burchard, Digital Specialist, Grupa MTP, Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia, Bartosz Pilc, Radca prawny, CORE Law, Ewa Schreiber, Head of strategic project department, Ringer Axel Springer Polska, Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska, Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Polska, Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, Verseo, Magdalena Jóźwiak-Antczak, Brand Strategy & Sustainability Manager, Ringier Axel Springer Polska, Emil Nowiński, Onet Marketing Manager, Ringier Axel Springer Polska, Natalia Jędrzejczyk, Business Owner / Team Leader, Whites, Magdalena Sprawka, Content Project Manager, Whites oraz przedstawiciel TikTok Polska i KUBOTA.

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa https://goldenmarketing.pl/poznan/ .

Dodaj ogłoszenie