Konkurs: Wygraj rower za doładowanie karty PEKA

    Konkurs: Wygraj rower za doładowanie karty PEKA

    Marcin Idczak

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Do wygrania jest jeden z 50 rowerów Merida
    1/3
    przejdź do galerii

    Do wygrania jest jeden z 50 rowerów Merida ©Piotr Tomaszewski

    Nadal można wybrać rower Merida lub doładowanie karty PEKA w naszym konkursie. By zdobyć nagrody, trzeba skorzystać z biletomatu.
    Do wygrania jest łącznie 50 rowerów Merida. Można także otrzymać doładowania karty PEKA o wartości 120 złotych brutto. By wziąć udział w konkursie, wystarczy zakup w automacie biletowym, zakodowanie na karcie PEKA biletu lub doładowania tPortmonetki na kwotę minimum 50 zł. Następnie w ramach zadania konkursowego należy wymyślić hasło reklamowe lub zdjęcie albo filmik reklamowy z biletomatem w roli głównej. Kolejnym krokiem jest wysłanie zgłoszenia wraz z pracą konkursową poprzez aplikację na stronie: www.gloswielkopolski.pl/konkurs.

    Sprzedaż biletów
    W marcu 2016 klienci Zarządu Transportu Miejskiego kupili bilety o łącznej wartości 15,8 mln zł, co oznacza spadek w stosunku do roku ubiegłego o 6,6 proc. Wpływ na powyższy wskaźnik miał okres świąteczny i przypadająca na ten czas przerwa w szkołach oraz wcześniejsza zwiększona sprzedaż biletów okresowych po zakończeniu ferii zimowych, kiedy młodzież szkolna i studenci zaopatrzyli się w bilety semestralne. Istotny jest także długofalowy wpływ na wartość sprzedaży wprowadzonego (1.11.2015 r.) 366-dniowego Biletu Seniora. Bilety okresowe mają największy wpływ na bilans sprzedaży, której łączna wartość w trzech pierwszych miesiącach roku była niższa niż w roku ubiegłym tylko o 2 proc., co właśnie wynika z bardzo dobrych wyników w lutym.

    Sprzedaż biletów długookresowych zamknęła się kwotą 8,8 mln zł, stanowiąc ok. 56 proc. całości wartości sprzedaży. W tej grupie najlepiej sprzedawały się bilety o okresie obowiązywania od 14 do 30 dni - sprzedaż osiągnęła poziom 6 278 769 zł. To mniej o 630 tys. zł niż w marcu 2015 r., ale aż 71 proc. całej sprzedaży biletów długookresowych za marzec 2016 r. Z kolei w grupie biletów o okresie obowiązywania od 31 do 90 dni odnotowano wzrost wartości sprzedaży o prawie 12 proc. Bilety takie stanowią jednak tylko 9,4 proc. sprzedaży w tym segmencie.

    1 »

    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo