Konkurs: Wygraj rower za doładowanie w biletomacie

    Konkurs: Wygraj rower za doładowanie w biletomacie

    Marcin Idczak

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Do wygrania są rowery Merida i doładowania karty PEKA
    1/3
    przejdź do galerii

    Do wygrania są rowery Merida i doładowania karty PEKA ©Piotr Tomaszewski

    Każdego dnia ktoś, kto skorzystał z biletomatu wygrywa w naszym konkursie rower Merida lub doładowanie karty PEKA o wartości 120 złotych brutto. Lista zwycięzców jest coraz dłuższa.
    By wziąć udział w konkursie, wystarczy zakup w automacie biletowym, zakodowanie na karcie PEKA biletu lub doładowania tPortmonetki na kwotę minimum 50 zł.

    Następnie w ramach zadania konkursowego należy wymyślić hasło reklamowe lub zdjęcie albo filmik reklamowy z biletomatem w roli głównej. Kolejnym krokiem jest wysłanie zgłoszenia wraz z pracą konkursową poprzez aplikację na stronie konkursu: www.gloswielkopolski.pl/konkurs.

    W naszym konkursie „Rower za bilet” do wygrania są rowery renomowanej firmy Merida (w dwóch wersjach: damskiej i męskiej) oraz doładowania karty PEKA o wartości 120 złotych brutto.

    W konkursie można wziąć udział wielokrotnie, ale wygrać na jeden numer karty można tylko jeden raz. Na jeden numer karty można wysłać jedno zgłoszenie dziennie. Codziennie (w dni robocze) spośród nadesłanych prac są wybierane i nagradzane przez jury konkursowe dwie najlepsze (niezależnie od kategorii tekst, zdjęcie lub film). Fundatorem nagród jest Mennica Polska SA - operator automatów biletowych w Poznaniu.

    Tymczasem wzrasta liczba sprzedanych biletów. Najlepszy luty od 2012 roku i kontynuacja trendów dotyczących biletów okresowych oraz tPortmonetki na karcie PEKA - tak w skrócie można podsumować sprzedaż biletów ZTM Poznań w pierwszych dwóch miesiącach 2016r. Pod względem wartości sprzedano około pół procenta więcej biletów, niż w analogicznych miesiącach ubiegłego roku. Największy udział w całości sprzedaży - zarówno w styczniu, jak i lutym - miały bilety długookresowe (8,7 mln i 9,6 mln). Procentowy udział powyższego typu biletów wynosił odpowiednio - 56 i prawie 59 proc.



    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    jejeje

    jejeje (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    straszne że na każdym kroku robią ludzi w balona. nie biorę udziału w takich akcjach. Rower kupiłem w media expert Indianę i ciesze się że wydałem kasę i że ją wcześniej zarobiłem.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    aluali

    fufu (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    Indiana jest spoko, bo złodziej nie skojarzy więc nie ukradnie, a lekki rower i z dobrym osprzętem.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo