18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Konsorcjum Marki Poznań: Zobacz wizytówki miasta! [GALERIA]

Bogna Kisiel
Allegro - jedna z największych firm e-commerce w Europie Środkowo - Wschodniej.
Allegro - jedna z największych firm e-commerce w Europie Środkowo - Wschodniej.
W ramach Konsorcjum Marki Poznań zrealizowane zostały między innymi takie projekty, jak: wystawa "Kod miasta", akcja "Alle Rogal", "Lodowy plac zabaw" na Starym rynku", "Poznań daje pracę", czy "E-bus" - elektryczny autobus, który odwiedził już ponad 40 europejskich miast.

- Konsorcjum to platforma współpracy miasta z firmami - mówi prezydent Ryszard Grobelny. - Nie ma lepszej promocji niż głos tych, którzy w tym środowisku pracują. Chcemy ten projekt kontynuować, ale i go rozszerzyć.

Wcześniej miasto zapraszało znane, kojarzące się z Poznaniem firmy do konsorcjum.

- Skoncentrowaliśmy się na współpracy z markami komercyjnymi - wyjaśnia Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta. - Teraz firmy mogą same aplikować. Zarówno te, już zrzeszone w ramach konsorcjum, jak i nowe.

O tym, kto zostanie partnerem konsorcjum w latach 2013-2015 zadecyduje Rada Ekspertów.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 10 maja 2013 r. na stronie: www.madein.poznan.pl.

W ramach projektu "Made in Poznań" firmy i miasto realizują wspólne przedsięwzięcia, które są finansowane przez obie strony.

Jak tłumaczy Łukasz Goździor, w zależności od wielkości firmy wykłada ona na takie wspólne inicjatywy od 10 tys. do 50 tys. zł rocznie.

- Ale Konsorcjum Marki Poznań to również dwa inne projekty "Inspired by Poznań" oraz "Poznań Positive" - podkreśla Łukasz Goździor.

Pierwszy z nich polega na wspieraniu przez miasto sztuki, wydarzeń kulturalnych i artystycznych, sportowych. Może to być promocja np. festiwalu, ale także krótkoterminowe udostępnienie lokalu. Z kolei "Poznań Positive" skierowany jest do młodych, zdolnych, kreatywnych poznaniaków.

Zdaniem dr Magdaleny Florek z Uniwersytetu Ekonomicznego, Konsorcjum Marki Poznań to doskonały przykład wykorzystania miejsca pochodzenia do promocji marki.

- Ta zależność działa również w drugą stronę - mówi dr Magdalena Florek. - Marki mogą wpływać na postrzeganie miasta.

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.gloswielkopolski.pl/piano

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski