Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Kraksa o poranku. Bus wylądował w rowie, jedna osoba ranna

NOWE
Kraksa o poranku. Bus wylądował w rowie, jedna osoba ranna

Wielkie otwarcie supermarketu Aldi w Tychach! Co czekało na pierwszych klientów?

NOWE
Wielkie otwarcie supermarketu Aldi w Tychach! Co czekało na pierwszych klientów?

Polecamy

Magda Linette z awansem do drugiej rundy w Madrycie. Teraz zagra z Aryną Sabalenką!

Magda Linette z awansem do drugiej rundy w Madrycie. Teraz zagra z Aryną Sabalenką!

Zapomniany wirus powraca i atakuje ze zdwojoną siłą. Coraz więcej zachorowań w Polsce

Zapomniany wirus powraca i atakuje ze zdwojoną siłą. Coraz więcej zachorowań w Polsce

Twoja aktywność Google: co wie o tobie Google i jak usunąć historię?

Twoja aktywność Google: co wie o tobie Google i jak usunąć historię?