"Robienie Poznania" polega na łapaniu się przez kibiców za ramiona, podskakiwaniu i w tym samym czasie obracaniu się tyłem do boiska. Sława słynnego tańca poznańskich kibiców dotarła nawet do głównej siedziby Carlsberga, w Kopenhadze. "Let's do the Poznan" tak bardzo się spodobał, że firma postanowiła wykonać własną wersję w Poznaniu i wykorzystać do filmu promującego Euro 2012.
CZYTAJ TEŻ:
Kolejorz Lech Poznań w Głosie Wielkopolskim
Władze Lecha Poznań rozmawiały z Michałem Probierzem
Kiedy właściciel Lecha straci zaufanie do trenera Jose Bakero?
- Zastanawialiśmy się, jak można wykorzystać popularny już w Europie taniec "Let's do the Poznań" do promocji Poznania, jako jednego z gospodarzy EURO 2012 oraz Carlsberga jako oficjalnego sponsora turnieju" - tłumaczy Magdalena Dzikowska, HR Manager w Carlsberg Accounitng Service Centre -W firmie zatrudniamy głównie ludzi młodych pomiędzy 25. a 30. rokiem życia. Poprosiliśmy pracowników, czy nie chcieliby wykonać "Let's do the Poznań" do filmu promującego EURO 2012. Nasza propozycja znalazła aprobatę i pozytywne reakcje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?