18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lech Poznań: Pracownicy Carlsberga zatańczyli na balkonie [ZDJĘCIA, FILM]

Maciej Roik
Taniec kibiców Lecha w wykonaniu pracowników Carlsberga na balkonie w centrum miasta
Taniec kibiców Lecha w wykonaniu pracowników Carlsberga na balkonie w centrum miasta Paweł Miecznik
Zielone czapki na głowach około 250 osób, okrzyki zagrzewające do wspólnej zabawy i taniec - taki widok przywitał poznaniaków, którzy w środę około godziny 14 przechodzili ulicą Małe Garbary. Na balkonie firmy Carlsberg wykonano "Let's do the Poznań" czyli znak firmowy kibiców Kolejorza. Kto "zrobił Poznań"? Księgowi z Carlsberg Accounting Service Centre.

"Let's do the Poznań" polega na łapaniu się przez kibiców za ramiona, podskakiwaniu i w tym samym czasie obracaniu się tyłem do boiska. Sława słynnego tańca poznańskich kibiców dotarła do głównej siedziby Carlsberga, w Kopenhadze. A zagrzewające do walki skoki tak bardzo się spodobały, że firma, która jest jednym z głównych sponsorów Euro 2012 postanowiła wykonać swoją własną wersję właśnie w stolicy Wielkopolski.

Taniec będzie częścią filmu o firmie Carlsbergu, który pojawi się na stronie internetowej piwnego giganta oraz na portalu facebook. Prawdopodobnie będzie gotowy w połowie marca.

- Zastanawialiśmy się jak można wykorzystać popularny już w Europie taniec "Let's do the Poznań" do promocji Poznania, jako jednego z gospodarzy Euro 2012 oraz Carlsberga jako oficjalnego sponsora turnieju - mówi Magdalena Dzikowska, HR Manager w Carlsberg Accounitng Service Centre. - Poprosiliśmy pracowników, czy nie chcieliby wykonać "Let's do the Poznań" do filmu promującego Euro 2012. Nasza propozycja znalazła aprobatę i pozytywne reakcje.

W ten sposób pozytywny wizerunek Poznania, bez potrzeby wydawania choćby złotówki, trafi do mieszkańców całej Europy. A to zdaniem miejskich urzędników "strzał w dziesiątkę".

- Wszystkie inicjatywy, które pokazują Poznań w pozytywnym świetle są dla nas bardzo cenne - mówi Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji miasta. - Dlatego staramy się zachęcać firmy, by do swoich reklam wykorzystywały miejski krajobraz. I nie chodzi tylko o zabytki, ale także o nowe obiekty, takie jak na przykład stadion.

Początki "Let's do the Poznań" sięgają występów Lecha w lidze Europy w 2010 roku. Doping kibiców Kolejorza robił tak ogromne wrażenie, że dziś jest stałym elementem nie tylko przy Bułgarskiej, ale także m.in. na angielskich stadionach.

Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski