Firma STS współpracuje z Lechem Poznań od siedmiu lat. Teraz ponownie stała się ona sponsorem strategicznym i będzie widnieć na przodzie koszulki Kolejorza w następnych sezonach. Zakłady bukmacherskie STS są także obecnie sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Polskiej Ligi Siatkówki, Anwilu Włocławek oraz PGE Kielce, a także Futsal Ekstraklasy czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu.
Prezes Karol Klimczak twierdzi, że firma STS jest na dobre i na złe z Lechem. Dodaje, że współpraca z STS może być "bez wątpienia wzorem dla innych klubów piłkarskich w naszym kraju".
Czytaj też: Jan Sykora już blisko Bułgarskiej
Po stronie sponsora ewidentnie widać sporą radość z zakontraktowania kolejnej wielkiej marki do swojej stajni, o czym mówi w oficjalnym komunikacie prezes firmy STS Mateusz Juroszek.
- Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców.
Na razie nie ma informacji, czy współpraca STS i Lecha będzie miała w jakiś sposób przełożenie na kibiców. Umowa została podpisana do 2023 roku i oznacza to, że logo firmy bukmacherskiej STS będzie na specjalnej koszulce na 100-lecie klubu.
Z naszych informacji wynika, że firma STS będzie płacić rocznie mniej niż poprzedni sponsor, czyli firma Aforti (ok. 3,5 mln rocznie, umowa na 3 lata), ale łącznie piramida sponsorska (po dogadaniu wszystkich umów) może w kolejnych sezonach przynieść Lechowi więcej pieniędzy. Kolejorz w poniedziałek poinformował także, że szeregi sponsorów na rok zasilił wielkopolski deweloper firma ARTBUD.
Dla Lecha współpraca z STS jest dużo pewniejsza, bo oba podmioty miały okazję dobrze się "poznać" w zwycięstwach i porażkach przez ostatnie siedem lat wspólnych działań.
Nie wiadomo, czy na stole były inne oferty, ale dla Lecha współpraca z STS to przede wszystkim płatności w terminie, a także lojalność ze strony firmy Mateusza Juroszka, które mogły mieć wpływ na wybór nowego sponsora strategicznego.
Można mieć jednak pretensje do włodarzy Lecha, że klub ma problem z pozyskiwaniem sponsorów i na tym polu mógłby wycisnąć nieco więcej. Nie można też zapominać, że mamy okres pandemii, gdzie zarówno branża bukmacherska, ale jak i inne, musiały zacisnąć pasa, co przekłada się na przeznaczanie dużo mniejszych funduszy na marketing czy sponsoring.
Filip Bednarek o dołączeniu do Lecha Poznań:
Ten tydzień przy Bułgarskiej zapowiada się niezwykle interesująco. We wtorek klub ogłosił nowego sponsora strategicznego, a w środę o godz. 19.22 na Stadionie Miejskim odbędzie się oficjalna prezentacja nowej koszulki na sezon 2020/21, zawodników oraz sztabu szkoleniowego Lecha Poznań (wstęp wolny dla wszystkich kibiców - wejścia 28 i 29 na III trybunie). Lech przygotował dla kibiców kilka atrakcji jak oczywiście spotkanie z piłkarzami, czy ich występ w konkurencjach piłkarskich oraz odpowiadanie na pytania na temat wiedzy o kolegach z zespołu.
Z kolei już w piątek o godz. 18.00 Kolejorz inauguruje sezon 2020/21 piłkarskiej PKO Ekstraklasy. Rywalem podopiecznych Dariusza Żurawia w pierwszym wyjazdowym meczu sezonu będzie Zagłębie Lubin.
Follow https://twitter.com/dobraszd?ref_src=twsrc%5EtfwZobacz też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?