Jak zauważają pomysłodawcy projektu, w Poznaniu przestrzeń publiczna jest przepełniona reklamami, które zachęcają wyłącznie do konsumpcjonizmu i zabierają miejsce kulturze. Twórcy „Uskrzydlonego Poznania” zdają sobie sprawę z obecności wielu ciekawych, młodych artystów w stolicy Wielkopolski. Choć często mają oni duży potencjał, to zwykle nie mogą w pełni rozwinąć swoich skrzydeł...
– Obecne działania mające na celu pomoc w wypromowaniu się młodym artystom, wspierają jedynie osoby w wieku 25-30 lat. Jesteśmy świadomi, że wiele osób w młodym wieku ma olbrzymi talent, jednak zniechęca się nikłymi szansami na zaistnienie na scenie lokalnej. Dotyczy to zarówno artystów tworzących poezję, jak i graffiti lub krótkie animacje komputerowe – twierdzą autorzy konkursu.
Nadesłane prace zostaną ocenione przez doświadczone jury. Te najlepsze będą promowane choćby poprzez prezentowanie ich na billboardach znajdujących się na terenie miasta. Pomysłodawcy chcą również wykorzystać kody QR, stojaki, czy ulotki. Nie ma obyć się też bez współpracy ze sklepami oraz galeriami handlowymi.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie uskrzydlony.pl
POLECAMY:
Na własne oczy: Infinity Float (kapsuła) - zobacz wideo:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?