Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lustro nie zawsze powie prawdę!

Magdalena Baranowska-Szczepańska
Magdalena Baranowska-Szczepańska
Magdalena Baranowska-Szczepańska archiwum polskapresse
To, że kobiety uwielbiają zakupy, wiadomo nie od dziś. To, że kupowanie poprawia nam humor - to też wiadomo. Tajemnicą nie jest także i to, że sprzedawcy stosują rozmaite sztuczki, promocje i okazje, by namówić do kupienia więcej i drożej. I nie wstydzę się przyznać, że wielokrotnie się na to nabrałam.

ZOBACZ KOMENTOWANY ARTYKUŁ:
POLKA NA ZAKUPACH CZYLI JAK NAS WIDZĄ EKSPEDIENTKI

Ostatnio kupiłam 2 kremy po bardzo atrakcyjnej cenie, ale tak naprawdę nie zdążyłam ich wykorzystać, bo minął termin ważności. Nie zwróciłam na to uwagi, a pani przekonywała mnie, że to naprawdę korzystna oferta. Z korzyści wyszła więc strata.
- Bo kupować trzeba z głową - podpowiadają niektórzy.

No, ale jak, skoro współczesne metody "wabienia" klientek są opracowywane przez wielkie agencje reklamowe. Psychologowie i trenerzy doskonale znają psychikę pań i współpracując z agencjami podpowiadają co zrobić, by zdesperowana kobieta, która po kłótni z mężem czy niepowodzeniu w pracy - poszła na zakupy i wydała więcej niż nakazywał jej to zdrowy rozsądek.

Hitem są ponoć wyszczuplające lustra, które w sklepowej przymierzalni nie pokazują prawdziwego odbicia. Ponoć korygują talię, spłaszczają brzuch i uda. Która z Was, Drogie Czytelniczki, się na to nabrała?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski