ZOBACZ KOMENTOWANY ARTYKUŁ:
POLKA NA ZAKUPACH CZYLI JAK NAS WIDZĄ EKSPEDIENTKI
Ostatnio kupiłam 2 kremy po bardzo atrakcyjnej cenie, ale tak naprawdę nie zdążyłam ich wykorzystać, bo minął termin ważności. Nie zwróciłam na to uwagi, a pani przekonywała mnie, że to naprawdę korzystna oferta. Z korzyści wyszła więc strata.
- Bo kupować trzeba z głową - podpowiadają niektórzy.
No, ale jak, skoro współczesne metody "wabienia" klientek są opracowywane przez wielkie agencje reklamowe. Psychologowie i trenerzy doskonale znają psychikę pań i współpracując z agencjami podpowiadają co zrobić, by zdesperowana kobieta, która po kłótni z mężem czy niepowodzeniu w pracy - poszła na zakupy i wydała więcej niż nakazywał jej to zdrowy rozsądek.
Hitem są ponoć wyszczuplające lustra, które w sklepowej przymierzalni nie pokazują prawdziwego odbicia. Ponoć korygują talię, spłaszczają brzuch i uda. Która z Was, Drogie Czytelniczki, się na to nabrała?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?