Mastermedia – atrakcyjny pracodawca na polskim rynku

Materiał informacyjny Mastermedia
Udostępnij:
Mastermedia to polska firma handlowa eksportująca produkty spożywcze za granicę. Przez 15 lat działalności wypracowała sobie pozycję lidera w branży, która jak się okazało jest też odporna na różnego rodzaju kryzysy. Obecnie zatrudnia około 800 osób w kraju i za granicą.

Mastermedia jest jedną z największych polskich firm handlowych eksportującą produkty spożywcze za granicę. Dostarcza żywność do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Niderlandów, Irlandii, Belgii, Szwecji i Luksemburuga. - Polskie produkty m.in. mięso, wędliny, owoce, warzywa i nabiał cieszą się dobrą opinią nie tylko wśród polonii, ale również wśród pozostałych mniejszości narodowych i mieszkańców tych krajów – zaznaczył Piotr Janiszewski, dyrektor marketingu Mastermedia.

Firma stale zwiększa zakres działania z producentami i poszerza ich potencjał sprzedaży w kanale zagranicznym. Koordynacja działań między producentami a detalistami pozwoliła osiągnąć firmie pozycję lidera w dystrybucji polskich produktów poza granicami kraju.

- Eksportujemy żywność z krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W większości są to polskie produkty spożywcze, ale dystrybuujemy też produkty rumuńskie, węgierskie, czeskie, w zależności od potrzeb lokalnych społeczności. Sklepy z polską żywnością zachęcają do odwiedzin nie tylko Polaków. Szeroki asortyment, dobra jakość i chęć poznania nowych smaków przyciągają również inne narodowości, wśród których polskie produkty cieszą się dużym powodzeniem – zaznacza Piotr Janiszewski.

Firma Mastermedia Cioczek i Wójciak sp. j. działa od 15 lat i zatrudnia łącznie około 800 pracowników w Polsce i za granicą, wśród nich znajdują się m.in. kierowcy, magazynierzy, pracownicy logistyki, przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży. – Co ważne, jesteśmy polską firmą w branży odpornej na różnego rodzaju kryzysy, co przekłada się na stabilność zatrudnienia – podkreślił dyrektor ds. marketingu.

Mastermedia to wiarygodny i dający możliwości rozwoju pracodawca, który stawia na relacje międzyludzkie. - Nie jesteśmy korporacją, a firmą rodzinną, bardzo szanujemy naszych pracowników i wspieramy w codziennej pracy zarówno benefitami pracowniczymi, jak i dodatkowymi, których nie ma w innych firmach, np. dzień wolny za pracę w weekend, 200 zł bonu do galerii z okazji urodzin, dwa dni wolnego na szczepienie. Nie ma tutaj „wyścigu szczurów” i nie mamy dużej rotacji pracowników, średni czas pracy wynosi u nas 4-5 lat – podkreśla dyrektor ds. marketingu.

Mastermedia jest również właścicielem sieci franczyzowej Food Plus. Obroty firmy w 2020 roku wyniosły 885 mln zł i są większe o 145 mln zł w stosunku do 2019 roku. Firma jest też laureatem wielu prestiżowych nagród, między innymi: Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu, a także została wyróżniona w kategoriach „Eksport” oraz „Debiut” w prestiżowym Rankingu 500 firm „Rzeczpospolitej”.

Dołącz do nas!
Chcesz pracować w naszej firmie?
Po prostu prześlij swoje CV na adres: [email protected]

Wideo

Materiał oryginalny: Mastermedia – atrakcyjny pracodawca na polskim rynku - Kurier Lubelski

Dodaj ogłoszenie