2/13
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Spożywanie 3-4 posiłków w regularnych odstępach czasowych...
fot. Ocean Ng on Unsplash

Jedz regularnie

Spożywanie 3-4 posiłków w regularnych odstępach czasowych każdego dnia pomaga uregulować poziom glukozy i insuliny we krwi, co w przypadku insulinoopornych jest niezwykle ważne. Osobom z tym schorzeniem zaleca się przestrzeganie pór posiłków w taki sposób, aby przerwy między poszczególnymi daniami wynosiły 3-5 godzin, a najlepiej 4 godziny. Pozwala to unormować wydzielanie insuliny, poprawia nastrój i samopoczucie.

Zobacz również

Najlepiej zarabiający piłkarze świata. Lewy w ścisłej czołówce!

Najlepiej zarabiający piłkarze świata. Lewy w ścisłej czołówce!

Przyszłość polskiej piłki według gry FIFA 22

Przyszłość polskiej piłki według gry FIFA 22

Polecamy

Białe miasteczko. Ratownicy: Nie akceptujemy przyjętych w porozumieniu rozwiązań

Białe miasteczko. Ratownicy: Nie akceptujemy przyjętych w porozumieniu rozwiązań

Czy rozpoznasz piłkarzy Lecha Poznań na podstawie ich strony w Wikipedii? [QUIZ]

Czy rozpoznasz piłkarzy Lecha Poznań na podstawie ich strony w Wikipedii? [QUIZ]

Tragiczny wypadek pod Poznaniem. Nie żyją dwie osoby. Znamy szczegóły zdarzenia

Tragiczny wypadek pod Poznaniem. Nie żyją dwie osoby. Znamy szczegóły zdarzenia

Dodaj ogłoszenie