Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

MATURA 2011: Dziś egzamin z matematyki

KS
Matura w II LO w Poznaniu
Matura w II LO w Poznaniu Fot. Waldemar Wylegalski
Matematyka - drugi obowiązkowy egzamin maturalny. Jutro uczniowie sprawdzą swoją znajomość języka angielskiego.

MATURA 2011: EGZAMIN Z JĘZYKA POLSKIEGO, ODPOWIEDZI, ARKUSZ

TU ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI PO EGZAMINIE Z MATEMATYKI!!!

Dzisiaj drugi dzień matur. Od godziny 9, wielkopolscy maturzyści rozwiązują test z matematyki.

Na podanie odpowiedzi na wszystkie zadania zamknięte i otwarte uczniowie, rozwiązujący arkusz z poziomu podstawowego, będą mieli 170 minut. Ci, który zdecydowali się rozwiązywać także arkusz rozszerzony (od godziny 14) będą pisać 10 minut dłużej.

Uczeń podczas egzaminu może korzystać z linijki, ołówka, cyrkla i kalkulatora prostego. Zadanie rozwiązuje czarnym długopisem lub piórem, nim także rysuje wykresy i ilustracje do zadań.

Arkusz egzaminacyjny z zakresu podstawowego z matematyki składa się z trzech grup zadań:
pierwsza grupa - zawiera od 20 do 30 zadań zamkniętych. Do każdego z tych zadań są podane cztery odpowiedzi, z których tylko jedna jest poprawna. Każde zadanie z tej
grupy jest punktowane w skali 0 - 1.
druga grupa
- zawiera od 5 do 10 zadań otwartych krótkiej odpowiedzi punktowanych
w skali 0-2.
trzecia grupa __- zawiera od 3 do 5 zadań otwartych rozszerzonej odpowiedzi punktowanych w skali 0-4, albo 0-5, albo 0-6.
Za rozwiązanie wszystkich zadań zdający może uzyskać maksymalnie 50 punktów.

Zagadnienia, które uczeń musi znać: __
1) liczby rzeczywiste
2) wyrażenia algebraiczne
3) równania i nierówności
4) funkcje
5) ciągi liczbowe
6) trygonometria
7) planimetria
8) geometria na płaszczyźnie kartezjańskiej
9) stereometria
10) elementy statystyki opisowej; teoria prawdopodobieństwa i kombinatoryka

POZIOM PODSTAWOWY - Umiejętności ucznia oceniane przez egzaminatora:
1. wykorzystania i tworzenia informacji:
interpretuje tekst matematyczny i formułuje uzyskane wyniki
2. wykorzystania i interpretowania reprezentacji:

używa prostych, dobrze znanych obiektów matematycznych
3. modelowania matematycznego:
dobiera model matematyczny do prostej sytuacji
4. użycia i tworzenia strategii:

stosuje strategię, która jasno wynika z treści zadania
5. rozumowania i argumentacji:__
prowadzi proste rozumowanie, składające się z niewielkiej liczby kroków.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski