Matura 2015: MATEMATYKA poziom rozszerzony dla LO [ODPOWIEDZI, ARKUSZE CKE]

KAEF, AB, KS
Matura 2015: MATEMATYKA poziom rozszerzony dla LO [ODPOWIEDZI, ARKUSZE CKE] Adrian Wykrota
Matura 2015. MATEMATYKA poziom rozszerzony dla LO - ODPOWIEDZI, ARKUSZE CKE, ROZWIĄZANIA ZADAŃ. Znajdziecie je dzisiaj na naszej stronie. Chcecie sprawdzić, jak poszła Wam matura 2015 z matematyka rozszerzona dla LO? Porównajcie swoje odpowiedzi z naszymi. Pojawią się tutaj po godzinie 14.30. Chwilę wcześniej będą znajdziecie tu również arkusze CKE.

Tutaj znajdziesz wersję dla TECHNIKUM:

Matura 2015: MATEMATYKA poziom rozszerzony dla TECHNIKUM [ODPOWIEDZI, ARKUSZE CKE]

Matura 2015. Matematyka poziom rozszerzony, czy to jej obawiali się uczniowie?

***
Matura 2015: MATEMATYKA poziom rozszerzony dla LO - ODPOWIEDZI:
Oto matematyka rozszerzona 2015

W zadaniach od 1. do 5. wybierz i zaznacz na karcie odpowiedzi poprawną odpowiedź.

ZADANIE 1

ODPOWIEDŹ: D

ZADANIE 2

ODPOWIEDŹ: A

ZADANIE 3

ODPOWIEDŹ: C

ZADANIE 4

ODPOWIEDŹ: A

ZADANIE 5

ODPOWIEDŹ: B

ZADANIE 6

ODPOWIEDŹ:

ZADANIE 7

ODPOWIEDŹ:

ZADANIE 8

ODPOWIEDŹ:

Wideo

Komentarze 62

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Ghull
Jak tak wygląda matura z matemaki rozszerzonej to ja dziękuję
M
MichaLeG
Ponieważ DS jest wysokością ostrosłupa. Nie wiem czy zadanie jest dobrze rozwiązane mi wyszło inaczej ale mogę mieć źle
e
ewka
Czy na pewno zad 14 jest dobrze rozwiązane? Dlaczego ABS jest prostokątny?
M
MaZak
Jak pisali poprzednicy - zadanie 8 - przerost formy nad treścią, a poza tym autor stwierdza zmianę znaku pochodnej w zasadzie bez uzasadnienia.
:D
ja zrobiłam tak jak mówisz! :D najlepsze że na to były 2 strony a4 :P
R
Rudie
W ósmym ktoś bardzo chciał się wykazać.
M
MW
Autor rozwiązania 8 użył "armaty do zabicia muchy". Nie łatwiej zrobić: x^4-2x^2+1+x^2-2x+1+1>0
(x^2-1)^2+(x-1)^2+1>0 co jest zawsze spełnione...
R
Robson
Dla każdego rzeczywistego x:
x^4-x^2-2x+3=(x^2-1)^2+(x-1)^2+1>0
Koniec.
k
kam
wyszło ci prawda -5, -2, 1 ? czyli wyszły nam wszystkie 3 przypadki tylko potraktowaliśmy to jako jeden :D taki g***** błąd...
(1. -5, -2, 1 i w tedy a= 6, b=3, c=-10,
2. -2, 1, 4 i wtedy a=-3, b=-6, c=8
3. 1, 4, 7 i wtedy a=-12, b=39, c=-28)
k
kam
nie twierdzę że umiejętność bezbłędnego liczenia jest nie jest ważna, ale raczej matematyka charakteryzuje sposób liczenia
M
Molek
Mi wyraźnie nauczyciele zaznaczali, że będzie dużo liczenia i mamy się nie spodziewać "ładnych" wyników. Po części sztuka bezbłędnego liczenia to ważna umiejętność. Na dodatek, jak ktoś bardzo dobrze się nauczył, to prócz zadania z paramterem reszta szła szybko.
M
Molek
Czasami dowody rysunkowe przechodzą, ale nie liczyłbym na to na rozszerzeniu.
N
Nie
Ale przecież nic w ten sposób nie udowodniłeś, jedynie trochę przekształciłeś i nic z tego nie wynika
M
Molek
Nie, bo nic tu nie udowodniłeś.
Z
Zad 8
Czy może być również tak rozwiązane zadanie 8 ?
x^4-x^2-2x+3>0
x^4-x^2-(2x-3)>0
x^4-x^2>2x-3
c.n.d
Dodaj ogłoszenie