Media Trendy 2011 dla Junior Media

Katarzyna Sklepik
Junior Media wyróżniono w kategorii promocja medium
Junior Media wyróżniono w kategorii promocja medium Jakub Zowsik
Udostępnij:
Prowadzony przez Polskapresse, wydawcę "Głosu Wielkopolskiego", projekt edukacyjny "Junior Media" otrzymał nagrodę główną konkursu Media Trendy 2011 Innowacje w Mediach w kategorii Autopromocja i promocja medium.

Do konkursu Innowacje w Mediach w sumie zgłoszono 43 prace w siedmiu kategoriach, jury przyznało pięć nagród głównych. Gala konkursu odbyła się 18 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

"Junior Media" to edukacyjny projekt proczytelniczy skierowany do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Uczestnicy tworzą szkolne gazetki na specjalnie przygotowanej platformie używając makiet dzienników regionalnych wydawanych przez Polskapresse.

Najlepsze Junior Gazety są co miesiąc bezpłatnie drukowane w drukarni prasowej i dostarczane do szkół.
Partnerem projektu dla szkół jest Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie