Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Media Trendy 2011 dla Junior Media

Katarzyna Sklepik
Junior Media wyróżniono w kategorii promocja medium
Junior Media wyróżniono w kategorii promocja medium Jakub Zowsik
Prowadzony przez Polskapresse, wydawcę "Głosu Wielkopolskiego", projekt edukacyjny "Junior Media" otrzymał nagrodę główną konkursu Media Trendy 2011 Innowacje w Mediach w kategorii Autopromocja i promocja medium.

Do konkursu Innowacje w Mediach w sumie zgłoszono 43 prace w siedmiu kategoriach, jury przyznało pięć nagród głównych. Gala konkursu odbyła się 18 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

"Junior Media" to edukacyjny projekt proczytelniczy skierowany do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Uczestnicy tworzą szkolne gazetki na specjalnie przygotowanej platformie używając makiet dzienników regionalnych wydawanych przez Polskapresse.

Najlepsze Junior Gazety są co miesiąc bezpłatnie drukowane w drukarni prasowej i dostarczane do szkół.
Partnerem projektu dla szkół jest Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski