- Nic dziwnego, że internauci najczęściej trafiają na nasze serwisy właśnie za pomocą urządzenia mobilnego. W końcu smartfon jest z nami wszędzie – w domu, w pracy, w sklepie, w drodze. Chcemy pozyskać szybko informacje – wrzucamy hasło i w przeciągu sekundy mamy odpowiedź – mówi Adam Pawłowski, redaktor naczelny „Głosu Wielkopolskiego”. – Znając ten mechanizm, również i my - dziennikarze, odpowiadamy na potrzeby naszych odbiorców. Strona gloswielkopolski.pl jest intuicyjna i dostosowana do urządzeń mobilnych, a co najważniejsze – zawsze zawiera najnowsze informacje z regionu. Doceniają to nasi odbiorcy, co widać po wynikach – dodaje.
W rankingu najczęściej odwiedzanych serwisów informacyjnych w czerwcu przoduje naszemiasto.pl (Wielkopolska) z liczbą 21,6 mln odsłon przez urządzenia mobilne oraz gloswielkopolski.pl z 16,7 mln odsłon. Te liczby wyróżniają się na tle konkurencji – na 3 miejscu znajdziemy serwis wyborcza.pl (Poznań) z 4,5 mln odsłon. Poza podium – epoznan.pl (2,5 mln odsłon) oraz onet.pl (1,3 mln odsłon).
Czerwcowe badanie mobile z lokalizacją na Wielkopolskę zostało przeprowadzone przez Gemius sp. z o. o. oraz Polskie Badanie Internetu sp. z o. o., liczba odsłon wskazuje na liczbę wejść (odsłon) na daną stronę internetową.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?