I pewnie tak właśnie będzie. Niestety, kosztem innych przedsięwzięć. 280 mln zł to olbrzymia kwota. Mocno trzymam więc kciuki, żeby Unia Europejska zgodziła się dołożyć nam pieniędzy do przebudowy katowickiej.
Zresztą od pieniędzy unijnych zależą również inne inwestycje. Skoro wspólnota ma przychylniej patrzeć teraz na trasy tramwajowe, to zgadzam się, że właśnie na nowe tory powinniśmy teraz stawiać.
Zgodnie z planem, w latach 2011-15 na drogi wydamy 38 proc. wszystkich pieniędzy przeznaczonych na inwestycje, a na komunikację miejską zaledwie 19 proc. Może nadszedł czas, żeby te proporcje w końcu odwrócić?
PRZECZYTAJ KOMENTOWANY ARTYKUŁ:
Sondaż "Głosu": Trasa katowicka najbardziej potrzebną inwestycją w Poznaniu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?