Morata był na spalonym? To zdjęcie rozwiewa wątpliwości

BG
Photo by Aitor Alcalde - UEFA/UEFA via Getty Images
Alvaro Morata zdobył pierwszego gola w meczu Mistrzostw Europy pomiędzy Hiszpanią, a Polską. Sędzia początkowo nie uznał bramki, bo wydawało się, że napastnik był na pozycji spalonej. Analiza var pokazała jednak, że arbiter początkowo się pomylił i trafienie zostało słusznie zaliczone.

Tokio Flesz odcinek 2

Wideo

Materiał oryginalny: Morata był na spalonym? To zdjęcie rozwiewa wątpliwości - Polska Times

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie