Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

MPK Poznań prosi o kontakt tylko zdalnie: Zgubiłeś coś w autobusie? Musisz zadzwonić!

Grzegorz Okoński
Grzegorz Okoński
Od 19 października MPK przywróciło zdalny kontakt ze swoimi pracownikami Biura Obsługi Klientów, czy Biura Rzeczy Znalezionych, odwołując możliwość osobistych spotkań - chyba, że po wcześniejszym umówieniu się
Od 19 października MPK przywróciło zdalny kontakt ze swoimi pracownikami Biura Obsługi Klientów, czy Biura Rzeczy Znalezionych, odwołując możliwość osobistych spotkań - chyba, że po wcześniejszym umówieniu się Waldemar Wylegalski
Od poniedziałku 19 października MPK Poznań powróciło do zdalnego obsługiwania swoich klientów: tym samym np. sprawy windykacyjne, czy związane z zagubionymi przedmiotami, odbywać się mogą tylko na drodze korespondencji mailowej lub rozmowy telefonicznej.

Spowodowane jest to względami profilaktyki antywirusowej. Możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach MPK Poznań zostaje ograniczona do odwołania, a zastępuje ją bezobsługowe biuro podawcze: pisma można składać do skrzynki podawczej w wejściu do siedziby Spółki przy ul. Głogowskiej 131/133. MPK prosi jednak, by raczej decydować się na kontakt telefoniczny lub mailowy.

Do Biura Rzeczy Znalezionych – w masce

Tak samo w przypadku rzeczy zgubionych, które zostały dostarczone do Biura Rzeczy Znalezionych – wcześniej trzeba telefonicznie upewnić się, co do ich identyfikacji i ustalenia spotkania w sprawie odbioru. To ostatnie jednak może odbyć się tylko z osobami z zakrytymi ustami i nosem oraz zdezynfekowanymi na miejscu rękami.

Gdzie szukać rzeczy zgubionej w pojazdach MPK? Co zrobić, gdy sami zauważymy rzecz zostawioną przez innego pasażera w tramwaju lub autobusie? Gdzie trafiają zgubione dokumenty i pieniądze? Czy za odzyskanie swoich rzeczy z Biura Rzeczy Znalezionych MPK trzeba zapłacić?Sprawdź ---->

MPK Poznań: Zgubiłeś coś albo znalazłeś w autobusie lub tram...

Mieszkańcy nie skarżą się. Zobacz wideo:

Warto zapisać te adresy i numery:

Biuro Obsługi i Promocji Spółki – [email protected] (telefon: 61 839 62 05)

Skargi i wnioski - [email protected] (telefon: 61 61 839 62 05)

Dział Finansowy (windykacja opłat za jazdę bez biletu wystawionych przed 1 stycznia 2009) - [email protected] (telefon: 61 839 61 52).

Odszkodowania - [email protected] (telefon: 61 839 61 51).

Biuro Rzeczy Znalezionych - [email protected] (telefon: 61 839 60 03 - we wtorki i piątki w godzinach od 10.00 do 14.00).

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej: 61 646 33 44.

Zobacz też:

Jakiś czas temu głośno było o mieszkańcu Jeleniej Góry, którego policja siłą wyrzuciła z autobusu miejskiego, bo nie chciał wysiąść z hulajnogą elektryczną. Okazuje się, że obowiązujący w pojazdach MPK Poznań regulamin przewozów ZTM także wylicza szereg zakazów. Za ich łamanie motorniczy i kierowca mogą nakazać Ci opuszczenie pojazdu. Zobacz, co jest zabronione w pojazdach MPK Poznań ---->

MPK Poznań: Czego nie wolno robić w tramwaju i autobusie? Za...

Sprawdź też:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski