Uroczysta gala plebiscytu „Nasze Dobre Wielkopolskie” odbyła się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W Wielkopolsce jest wiele firm i marek, które znane są na całym świecie. W drugiej edycji plebiscytu „Głosu Wielkopolskiego” „Nasze Dobre Wielkopolskie” zaprezentowaliśmy 26 produktów.
Zobacz też: Nasze Dobre Wielkopolskie: Znamy zwycięzców!
- Zasługują one na szczególne wsparcie i promocję, przez to, że są wyjątkowe, nowoczesne i trafiają w gusta naszych czytelników - mówił Adam Pawłowski, redaktor naczelny „Głosu Wielkopolskiego”. - Cieszę się i mam nadzieję, że nasza marka dzięki tej akcji też będzie wspierać produkty i marki z regionu.
Redaktor naczelny zauważył też, że dobra marka to podstawa biznesu. Potwierdzeniem tej tezy niech będzie cytat Johna Stuarta: „Gdyby trzeba było podzielić firmę, to oddałbym majątek, halę produkcyjną i wyposażenie, a sobie zatrzymałbym markę - i tak wyszedłbym na tym o wiele lepiej!”
Plebiscyt był podzielony na dwie kategorie: „Artykuły spożywcze” i „ Przemysł i technologia”. W kategorii „Artykuły spożywcze” brązowy znak jakości otrzymała „Musztarda sarepska” firmy Pegaz, srebrny - szynka krucha firmy Waldi. A złoty znak jakości przypadł kiełbasie polskiej firmy Szajek.
- Długo zastanawialiśmy się, jaką wędlinę zgłosić do plebiscytu. Postawiliśmy na tradycję i to był trafny wybór - mówi Gerard Szajek.
Nagrody w tej kategorii wręczali Adam Pawłowski i Zbigniew Matuszczak z Europejskiego Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości z Ostrowa Wielkopolskiego, partnera plebiscytu.
W kategorii „Przemysł i technologia” brązowy znak jakości dostały firanki firmy Haft. Srebrny - zdobyły energooszczędne domy prefabrykowane firmy Brzechwa.
- Mam nadzieję, że dzięki plebiscytowi nasza marka będzie bardziej rozpoznawalna w Wielkopolsce. Ponieważ pomimo tego, że działamy już ponad 27 lat i budujemy nasze domy w całej Europie, w naszym regionie jesteśmy mało znani - przyznaje Michał Brzechwa, współwłaściciel firmy.
Najwięcej głosów i złoty znak jakości „Nasze Dobre Wielkopolskie” zdobył płyn do mycia naczyń „Giguś” firmy Mini Max.
- Mam nadzieję, że teraz płyn Giguś będzie częściej pomagać Wielkopolanom w kuchni - mówi Mirosław Kubera z Mini-Max. I dodaje: - Chciałbym bardzo serdecznie podziękować organizatorom plebiscytu za dobry pomysł stworzenia sposobów na promowanie produktów, produkowanych w naszym regionie.
Zobacz też: Nasze Dobre Wielkopolskie. Zobacz zdjęcia z uroczystej gali!
Kapituła plebiscytu przyznała także znak jakości „Głosu Wielkopolskiego”. Otrzymał go chleb żytni wielkopolski produkowany przez piekarnię wiejską w Zębowie, należącą do Joanny i Damiana Nowaków.
- Warto wspierać wielkopolskie firmy. Mamy wysokiej jakości produkty, które potrzebują dodatkowej promocji - podkreśla Zbigniew Matuszczak, z Eurocentrum Innowacji i Przedsiębiorczości z Ostrowa Wielkopolskiego.
Kapitule przewodniczył Adam Pawłowski, redaktor naczelny „Głosu Wielkopolskiego”, jej członkowie to dr hab. Cezary Kochalski - profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, prorektor ds. strategii i rozwoju, Antoni Malinowski, dyrektor Biura Reklamy Polska Press Grupa oddział w Poznaniu, Piotr Popławski, dyrektor Regionu Banku BGŻ BNP Paribas w Poznaniu, Dorota Kina, wicewojewoda wielkopolski oraz Krzysztof Stawowy, przedstawiciel marketingu „Głosu Wielkopolskiego”.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?