Teraz już widać, że po 20 latach nie zdają one egzaminów. Kierowcy wolą zapłacić 3 złote za możliwość godzinnego parkowania (odgórnie dla całego kraju ustalone są maksymalne stawki), niż zostawiać auto na peryferiach i przesiadać się do tramwaju. Ci bardziej oszczędni zostawiają samochód w pobliżu śródmieścia i dalej idą pieszo. To też dobry sposób na strefę.
Dlatego władze miast szukają nowych rozwiązań. W Warszawie zaczęto zastanawiać się nad wprowadzeniem ograniczeń czasowych. Parkowanie na głównych ulicach tylko do dwóch godzin. W Poznaniu zamiast większej strefy mają być parkingi i bilet PKP lub ZTM na dojazd do centrum.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?