List, wyglądający jak standardowy dla Enei rachunek za prąd, składa się z dwóch dokumentów. Pierwszy dotyczy zmiany części zapisów umowy, jaką mamy podpisaną z Eneą. Wynikają one z decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i są korzystniejsze dla klientów niż te poprzednie.
- Natomiast drugie pismo ma celu zachęcić klientów do aktualizacji umowy oraz poinformowania ich o prawach i obowiązkach z niej wynikających - tłumaczy Dagmara Prystacka, rzecznik prasowy Enei.
Zamieszanie u części osób wywołały standardowe przy zmianie tego typu dokumentów zapisy mówiące, że każdy klient, który się nie zgadza na zmiany może zerwać umowę.
- Aktualizacja nie jest obowiązkowa, a jej brak nie spowoduje wyłączenia dostaw energii elektrycznej - zapewnia Dagmara Prystacka.
Co teraz mają zrobić klienci z dokumentami? Umowę można zaktualizować bez wychodzenia z domu. Wystarczy wejść na stronę www.enea.pl i wypełnić formularz. Na jego podstawie zostanie przygotowana aktualna umowa, która następnie zostanie przesłana na adres korespondencyjny klienta Enei.
Można tego dokonać również w Biurach Obsługi Klienta w dowolnym i dogodnym dla siebie czasie. Wszelkie inne wątpliwości dotyczące nowych umów można rozwiać pod numerem infolinii 800 66 00 06.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?