Nowy salon sprzedaży Enei w Galerii Handlowej Malta już działa

Materiał informacyjny ENEA
Enea otworzyła w Poznaniu swój pierwszy salon sprzedaży. Jego wnętrze zostało zorganizowane poprzez wydzielenie trzech stref, w których prezentowana jest oferta Enei dla klientów indywidualnych i biznesowych. Odwiedzający będą mogli szczegółowo zapoznać się z pakietami produktów eko, smart oraz Strefą Zakupów Enei. Placówka, mieszcząca się na parterze Galerii Malta, jest czynna od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 – 17.00. Do salonu przeniesione zostało również Biuro Obsługi Klienta, funkcjonujące do tej pory na I piętrze galerii handlowej.

To pierwszy w ten sposób zaaranżowany salon sprzedaży Enei. Na jego powierzchnię składają się trzy strefy. W każdej z nich klienci będą mogli szczegółowo zapoznać się z ofertą Enei w zakresie zakupu energii elektrycznej i dodatkowych produktów oraz usług. Wszystko to dzięki udostępnionym w strefach materiałom multimedialnym, nowoczesnym prezentacjom oraz ekspozycjom dającym możliwości testowania i sprawdzenia oferowanych produktów.

– Dziś energia elektryczna to nie tylko prąd w domowym gniazdku, ale również szereg dodatkowych produktów, z których coraz częściej korzystają nasi klienci. Enea proponuje m.in. pomoc fachowca w razie domowej awarii, nowoczesne rozwiązania smart dla mieszkań i domów, przydomową fotowoltaikę czy oprogramowanie do zarządzania poborem energii dla przedsiębiorców – wyjaśnia Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum, spółki odpowiedzialnej za obsługę klientów. – Zapraszamy naszych klientów do świata Enei. W nowym salonie sprzedaży, w każdej ze stref można samodzielnie lub w asyście naszych konsultantów zapoznać się i sprawdzić oferty Enei, by wybrać tę, która najlepiej pasuje do indywidualnych potrzeb – podsumowuje Dariusz Szymczak.

Pierwsza ze stref poświęcona jest rozwiązaniom ekologicznym i prezentuje produkt ENERGIA+ Fotowoltaika. W przestrzeni zaaranżowana została instalacja fotowoltaiczna: panel oraz inwerter, czyli urządzenie zamieniające prąd stały na prąd zmienny, kontrolujące całą instalację. Klienci będą więc mogli nie tylko zobaczyć z bliska jedno z najbardziej popularnych i powszechnie już dostępnych źródeł wytwarzania energii odnawialnej. Na dotykowym ekranie sprawdzą również np. zalety tego rozwiązania, koszty instalacji, zasady działania i parametry techniczne, kwestie rozliczenia za zużytą energię czy możliwości dofinansowania instalacji. Dodatkowym elementem w tej strefie będą stacje ładowania samochodów elektrycznych oferowane i montowane przez spółkę z Grupy Enea – Eneę Serwis.

Druga strefa została poświęcona inteligentnym rozwiązaniom dla domu, które składają się na produkt Enea Smart. Za sprawą dostępnych czterech pakietów klienci mogą kontrolować i optymalizować zużycie energii, zarządzać temperaturą w domu, zabezpieczyć się przed pożarem, zalaniem czy włamaniem. W tej części zaprezentowane zostaną produkty wchodzące w skład pakietów Enea Smart oraz ich możliwości. Klienci będą mieli do dyspozycji tablet z panelem sterowania, by w praktyce przetestować proponowane nowoczesne rozwiązania. Będzie można np. za pomocą aplikacji zarządzać temperaturą w grzejniku wyposażonym w głowicę termostatyczną, zapalić światło dzięki wtyczce połączonej np. z lampą stojącą czy uruchomić wiatrak dzięki czujnikom ruchu.

Ostatnia wydzielona przestrzeń zaprasza klientów do zapoznania się z pełną ofertą Strefy Zakupów. To miejsce, w którym klienci Enei kupują artykuły i produkty w atrakcyjnych cenach po zniżkach. Wystarczy zarejestrować się na stronie https://strefa.enea.pl by mieć dostęp do korzystnych ofert zakupów sprzętu AGD, do kuchni czy ogrodu, elektroniki, wyposażenia sportowego i turystycznego, rowerów elektrycznych. W salonie sprzedaży klienci Enei będą mogli sprawdzić pełną ofertę Strefy Zakupów na monitorze dotykowym.

– Cały czas pracujemy nad rozwojem naszej oferty produktowej, która jest odzwierciedleniem najnowszych trendów na rynku energetycznym i odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Chcemy być blisko naszych klientów, oferując nowoczesne produkty i rozwiązania, ale też wsparcie merytoryczne i narzędzia niezbędne do podjęcia decyzji, która spełni ich oczekiwania – dodaje Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży Enei.

Przy okazji otwarcia nowego salonu Enea zaprezentowała również mobilne Biuro Obsługi Klienta. To specjalny samochód wyposażony w dwa stanowiska obsługi, który będzie systematycznie odwiedzał miejscowości, w których nie ma stacjonarnych biur obsługi klienta Enei. Mobilny BOK ruszy w trasę na początku października i regularnie będzie odwiedzał okoliczne miasta. W pierwszej kolejności zatrzymywał się będzie w Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Gostyniu, Wągrowcu i Rawiczu. Mieszkańcy tych miast i okolic będą mogli załatwiać bezpośrednio swoje bieżące sprawy związane z zakupem energii elektrycznej bez konieczności dojazdu do oddalonych z ich perspektywy biur obsługi.

– Dostosowujemy się do zmieniających się potrzeb naszych klientów, którzy coraz częściej w jednym miejscu chcą zrealizować zarówno sprawy dotyczące energii elektrycznej, jak i nowoczesnych rozwiązań dla domu. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując doradztwo konsultantów i naszych partnerów oraz możliwość zobaczenia i dotknięcia proponowanych rozwiązań. Dzięki salonowi sprzedaży i mobilnemu Biuru Obsługi Klientów będziemy jeszcze bliżej naszych klientów, co zapewni im wyższy komfort i jakość obsługi. Odpowiadamy tym samym na oczekiwania kierowane często do Enei przez władze samorządowe, aby w miastach, w których nie mamy BOK-ów, świadczyć usługi dla naszych klientów z tych powiatów – powiedział Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum.

Dodaj ogłoszenie