Od poniedziałku wraca bezpośrednia obsługa klienta w GEOPOZ-ie i Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Sprawdź nowe zasady

ICH
Obsługa klienta przy Gronowej 20 wraca w nowej formule.
Obsługa klienta przy Gronowej 20 wraca w nowej formule. Urząd Miasta Poznań
Od poniedziałku - 1 czerwca - wznowiona zostanie bezpośrednia obsługa klienta w sali przy ulicy Gronowej 20. każdy, kto ma do załatwienia sprawy z zakresu działalności Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ czy Wydziału Gospodarki Nieruchomościami (WGN) będzie mógł zrealizować je szybciej i wygodniej w jednej sali. Wizytę należy wcześniej zarezerwować.

Urzędnicy przy ulicy Gronowej 20 w Poznaniu od poniedziałku 1 czerwca przyjmą klientów w okienkach. Ponowne otwarcie wiąże się również z wprowadzeniem kilku udogodnień. Chodzi przede wszystkim o zintegrowanie obsługi w sprawach prowadzonych przez GEOPOZ i WGN.

Obsługa skupiona będzie w jednym miejscu, na I piętrze w budynku przy ul. Gronowej 20. Znajdująca się w nim Sala Obsługi Klienta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażona w system kolejkowy, klimatyzację i obszerną poczekalnię.

Dla klientów WGN przygotowano trzy stanowiska obsługi z możliwością obsługi spraw indywidualnych po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem prowadzącym sprawę.

Zobacz też: Urząd Miasta Poznania: Co możemy załatwić w wydziałach?

Klienci GEOPOZ będą obsługiwani w dotychczasowym zakresie. Nadal będą funkcjonowały stanowiska informacyjne, kancelaryjne, obsługujące mapę ewidencyjną i zasadniczą oraz odbiór materiałów.

Obsługa geodetów również pozostanie bez zmian. Nowością będzie uruchomienie stanowiska obsługi indywidualnej. W tym wypadku także należy najpierw umówić się telefonicznie z pracownikiem merytorycznym.

Zasady obsługi klientów w GEOPOZ i WGN

W trosce o zdrowie poznaniaków w Sali Obsługi Klienta zachowane będą najwyższe standardy bezpieczeństwa sanitarnego zgodne z obowiązującymi aktualnie przepisami.

Przy stanowisku obsługi powinna znajdować się tylko jedna osoba, wskazane jest noszenie osłony ust i nosa, przed wejściem obowiązuje dezynfekcja rąk, należy zachować minimum 2 metry odległości między osobami oczekującymi.

Zobacz też: ZKZL otwiera Biura Obsługi Klienta. Wizyty tylko zapowiedziane. Obowiązkowo w maseczkach

Ponadto urzędnicy będą wyposażeni w środki ochrony osobistej, przyłbice, rękawiczki, środki do dezynfekcji.

Na stanowiskach zamontowano osłony izolacyjne, chroniące osoby po obu ich stronach. W pomieszczeniach wspólnych dezynfekowane będą siedziska, blaty, poręcze, klamki i toalety.

Sala będzie czynna w godz. 8.00-14.00 z przerwą, w godz. 11.00-12.00, przeznaczoną na dezynfekcję.

Jak zarezerwować wizytę?

Wizytę można zarezerwować:

  • Online - na stronie: geopoz.iflow.pl (rezerwacja wizyt dla klientów GEOPOZ i WGN),
  • Telefonicznie - pod numerami: 61 646 33 44 (dla spraw WGN-u) oraz 61 8271 534 (dla spraw GEOPOZu),
  • Kodem QR dostępnym przed Salą Obsługi Klienta.

Urzędnicy w dalszym ciągu zachęcają do kontaktu zdalnego w sprawach niewymagających osobistej wizyty. Dokumenty można składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, skrzynek ePUAP oraz do skrzynek podawczych znajdujących się na parterze Sali.

Sprawdź też:

Czy wzrośnie opłata za ZUS?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie