Od poniedziałku wraca bezpośrednia obsługa klienta w GEOPOZ-ie i Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Sprawdź nowe zasady

ICH
Obsługa klienta przy Gronowej 20 wraca w nowej formule.
Obsługa klienta przy Gronowej 20 wraca w nowej formule. Urząd Miasta Poznań
Od poniedziałku - 1 czerwca - wznowiona zostanie bezpośrednia obsługa klienta w sali przy ulicy Gronowej 20. każdy, kto ma do załatwienia sprawy z zakresu działalności Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ czy Wydziału Gospodarki Nieruchomościami (WGN) będzie mógł zrealizować je szybciej i wygodniej w jednej sali. Wizytę należy wcześniej zarezerwować.

Urzędnicy przy ulicy Gronowej 20 w Poznaniu od poniedziałku 1 czerwca przyjmą klientów w okienkach. Ponowne otwarcie wiąże się również z wprowadzeniem kilku udogodnień. Chodzi przede wszystkim o zintegrowanie obsługi w sprawach prowadzonych przez GEOPOZ i WGN.

Obsługa skupiona będzie w jednym miejscu, na I piętrze w budynku przy ul. Gronowej 20. Znajdująca się w nim Sala Obsługi Klienta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażona w system kolejkowy, klimatyzację i obszerną poczekalnię.

Dla klientów WGN przygotowano trzy stanowiska obsługi z możliwością obsługi spraw indywidualnych po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem prowadzącym sprawę.

Zobacz też: Urząd Miasta Poznania: Co możemy załatwić w wydziałach?

Klienci GEOPOZ będą obsługiwani w dotychczasowym zakresie. Nadal będą funkcjonowały stanowiska informacyjne, kancelaryjne, obsługujące mapę ewidencyjną i zasadniczą oraz odbiór materiałów.

Obsługa geodetów również pozostanie bez zmian. Nowością będzie uruchomienie stanowiska obsługi indywidualnej. W tym wypadku także należy najpierw umówić się telefonicznie z pracownikiem merytorycznym.

Zasady obsługi klientów w GEOPOZ i WGN

W trosce o zdrowie poznaniaków w Sali Obsługi Klienta zachowane będą najwyższe standardy bezpieczeństwa sanitarnego zgodne z obowiązującymi aktualnie przepisami.

Przy stanowisku obsługi powinna znajdować się tylko jedna osoba, wskazane jest noszenie osłony ust i nosa, przed wejściem obowiązuje dezynfekcja rąk, należy zachować minimum 2 metry odległości między osobami oczekującymi.

Zobacz też: ZKZL otwiera Biura Obsługi Klienta. Wizyty tylko zapowiedziane. Obowiązkowo w maseczkach

Ponadto urzędnicy będą wyposażeni w środki ochrony osobistej, przyłbice, rękawiczki, środki do dezynfekcji.

Na stanowiskach zamontowano osłony izolacyjne, chroniące osoby po obu ich stronach. W pomieszczeniach wspólnych dezynfekowane będą siedziska, blaty, poręcze, klamki i toalety.

Sala będzie czynna w godz. 8.00-14.00 z przerwą, w godz. 11.00-12.00, przeznaczoną na dezynfekcję.

Jak zarezerwować wizytę?

Wizytę można zarezerwować:

  • Online - na stronie: geopoz.iflow.pl (rezerwacja wizyt dla klientów GEOPOZ i WGN),
  • Telefonicznie - pod numerami: 61 646 33 44 (dla spraw WGN-u) oraz 61 8271 534 (dla spraw GEOPOZu),
  • Kodem QR dostępnym przed Salą Obsługi Klienta.

Urzędnicy w dalszym ciągu zachęcają do kontaktu zdalnego w sprawach niewymagających osobistej wizyty. Dokumenty można składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, skrzynek ePUAP oraz do skrzynek podawczych znajdujących się na parterze Sali.

Sprawdź też:

Strefa Biznesu: Takie plany mają pracodawcy. Co czeka rynek pracy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski
Dodaj ogłoszenie