Urzędnicy przy ulicy Gronowej 20 w Poznaniu od poniedziałku 1 czerwca przyjmą klientów w okienkach. Ponowne otwarcie wiąże się również z wprowadzeniem kilku udogodnień. Chodzi przede wszystkim o zintegrowanie obsługi w sprawach prowadzonych przez GEOPOZ i WGN.
Obsługa skupiona będzie w jednym miejscu, na I piętrze w budynku przy ul. Gronowej 20. Znajdująca się w nim Sala Obsługi Klienta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażona w system kolejkowy, klimatyzację i obszerną poczekalnię.
Dla klientów WGN przygotowano trzy stanowiska obsługi z możliwością obsługi spraw indywidualnych po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem prowadzącym sprawę.
Zobacz też: Urząd Miasta Poznania: Co możemy załatwić w wydziałach?
Klienci GEOPOZ będą obsługiwani w dotychczasowym zakresie. Nadal będą funkcjonowały stanowiska informacyjne, kancelaryjne, obsługujące mapę ewidencyjną i zasadniczą oraz odbiór materiałów.
Obsługa geodetów również pozostanie bez zmian. Nowością będzie uruchomienie stanowiska obsługi indywidualnej. W tym wypadku także należy najpierw umówić się telefonicznie z pracownikiem merytorycznym.
Zasady obsługi klientów w GEOPOZ i WGN
W trosce o zdrowie poznaniaków w Sali Obsługi Klienta zachowane będą najwyższe standardy bezpieczeństwa sanitarnego zgodne z obowiązującymi aktualnie przepisami.
Przy stanowisku obsługi powinna znajdować się tylko jedna osoba, wskazane jest noszenie osłony ust i nosa, przed wejściem obowiązuje dezynfekcja rąk, należy zachować minimum 2 metry odległości między osobami oczekującymi.
Zobacz też: ZKZL otwiera Biura Obsługi Klienta. Wizyty tylko zapowiedziane. Obowiązkowo w maseczkach
Ponadto urzędnicy będą wyposażeni w środki ochrony osobistej, przyłbice, rękawiczki, środki do dezynfekcji.
Na stanowiskach zamontowano osłony izolacyjne, chroniące osoby po obu ich stronach. W pomieszczeniach wspólnych dezynfekowane będą siedziska, blaty, poręcze, klamki i toalety.
Sala będzie czynna w godz. 8.00-14.00 z przerwą, w godz. 11.00-12.00, przeznaczoną na dezynfekcję.
Jak zarezerwować wizytę?
Wizytę można zarezerwować:
- Online - na stronie: geopoz.iflow.pl (rezerwacja wizyt dla klientów GEOPOZ i WGN),
- Telefonicznie - pod numerami: 61 646 33 44 (dla spraw WGN-u) oraz 61 8271 534 (dla spraw GEOPOZu),
- Kodem QR dostępnym przed Salą Obsługi Klienta.
Urzędnicy w dalszym ciągu zachęcają do kontaktu zdalnego w sprawach niewymagających osobistej wizyty. Dokumenty można składać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, skrzynek ePUAP oraz do skrzynek podawczych znajdujących się na parterze Sali.
Sprawdź też:
- Internauci śmieją się z Poznania. Zobacz najlepsze demotywatory!
- 12 najlepszych klubów piłkarskich w Wielkopolsce. Znasz kolejność?
- To najbardziej przyjazne rasy psów. Te czworonogi to prawdziwi przyjaciele!
- Niezwykła atrakcja w Poznaniu. Drugie takie miejsce w kraju!
- Ślub w czasie pandemii? Oto najlepsze memy i demotywatory
- Tak ludzka głupota pomaga koronawirusowi. 10 przykładów
Strefa Biznesu: Takie plany mają pracodawcy. Co czeka rynek pracy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?