W czasach pandemii sprzedaż internetowa z dostawą czy odbiorem w punkcie uratowała już niejeden sklep czy restaurację.
Szefowie Pepco mają świadomość, że trudno przewidzieć kolejny lockdown. Firma jednak zdaje sobie także sprawę z faktu, że popularność sprzedaży online rośnie i klienci coraz chętniej robią zakupy w sieci, więc po prostu reaguje na trendy rynkowe.
O planach sieci Pepco poinformował portal Wiadomości Handlowe, które cytują Marcina Stańkę, dyrektora operacyjnego Pepco Europe.
- Przedstawiciele sieci wiedzą doskonale, że od wejścia w e-commerce się nie ucieknie. Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać. Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy - zdradził Stańko.
Termin uruchomienia sprzedaży internetowej Pepco nie został jeszcze podany, ale wiadomo, że sieć pracuje nad specjalną aplikacją, która ułatwi zakupy.
Pepco to sieć sklepów oferująca szereg produktów:
- odzież, bieliznę, obuwie
- biżuterię
- artykuły gospodarstwa domowego
- zabawki
- artykuły do wystroju wnętrz
- artykuły papiernicze
- produkty sezonowe (związane ze świętami)
W Polsce Pepco istnieje od 1999 roku. Ma około tysiąca sklepów na terenie całego kraju.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?