Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Plebiscyt na Najlepszych Sportowców i Trenera: Agnieszka Radwańska w drodze do Melbourne i Wronek

Radosław Patroniak
Fot. Agnieszka Radwańska nie uważa się za specjalistkę od gotowania, ale ma swoje firmowe dania
Fot. Agnieszka Radwańska nie uważa się za specjalistkę od gotowania, ale ma swoje firmowe dania Fot. Archiwum Gazety Krakowskiej
W sobotę poznaliśmy najlepszych sportowców w Polsce. Wciąż jednak nie znamy najlepszej dziesiątki w naszym regionie. Wyniki głosowania kibiców ujawnimy podczas 55. Wielkiego Balu Sportowca (1 lutego w hotelu Andersia), gdzie statuetkami zostaną uhonorowani najlepsi sportowcy, a także piłkarz roku, który otrzyma "Srebrną Piłkę".

Zaproszenia na tę niepowtarzalną imprezę (w cenie 320 i 220 zł od osoby) można już rezerwować pod nr tel. 502 499 909. Muzyczną gwiazdą wieczoru będzie utalentowana wokalistka, Marta Podulka. Przypominamy, że na gali zobaczymy też zwycięzców dwóch konkursów, "Piłkarza Amatora" i po raz pierwszy w historii "Sportowca Amatora". Ta druga rywalizacja wciąż się toczy, a dodatkowe informacje o tym jak głosować na kandydatów dostępne są na stronie tutaj: Sportowiec amator 2012.

Stałym elementem plebiscytowych i balowych spotkań są sponsorzy, bez których trudno sobie wyobrazić sportowe życie, zwłaszcza największych gwiazd. Jedną z nich jest tenisistka Agnieszka Radwańska, która pod koniec ubiegłego roku została twarzą kampanii reklamowej wronieckiej Amiki.

Popularna "Isia" wzięła udział w nagraniu spotu telewizyjnego, promującego nowy piekarnik. - Amica jako prekursor w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań zdecydowała się na współpracę z Agnieszką Radwańską. Naszą najlepszą tenisistkę charakteryzuje w grze finezja i inteligencja, czyli cechy, które są wspólne także dla naszych produktów - mówił prezes zarządu Amiki Marketing, Robert Drożyński.

Wyjątkowość piekarnika Integra Smart wymagała niespotykanej oprawy. - Dlatego wybór padł na osobę, która dokonała czegoś wyjątkowego w polskim tenisie. Wspięła się tak wysoko, jak jeszcze nikt z rodaków nie dotarł. To w tej chwili zdecydowanie najlepsze towarzystwo - dodał Drożyński.

Spot nakręcono w Alvernia Studios, najnowocześniejszym studiu produkcyjnym w Polsce. Do przygotowania materiału wykorzystano kilka kamer. Momentami nagrywanie spotu toczyło się jednocześnie na dwóch planach. Zdjęcia zajęły dwa dni.
Krakowianka obecnie przygotowuje się na antypodach do startu w wielkoszlemowym Australian Open. Niewykluczone jednak, że jeszcze w pierwszym półroczu odwiedzi swojego mecenasa. - Kalendarz Agnieszki jest bardzo napięty, ale czynimy starania, by wizyta tenisistki we Wronkach stała się faktem - przyznał szef marketingu Amiki, Zdzisław Wiese.

Sama zainteresowana stwierdziła, że nie jest zapaloną kucharką, ale potrafi też przygotować dania z cyklu "palce lizać". - Podpisanie umowy z Amiką było dla mnie czymś naturalnym. Przecież już nieraz podkreślałam, że kiedy wracam do Krakowa to trening treningiem, ale nie ma to jak usiąść na własnej kanapie i zjeść we własnej kuchni - podkreśliła najlepsza polska tenisistka.

Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski